تازه های فناوری

مدل LTE کروم بوک پلاس وی 2 سامسونگ معرفی شد

جمعه, 10 فروردين 1403

سامسونگ، با همکاری اینتل و گوگل، کروم‌بوک پلاس وی ۲ را در مدلی جدید مجهز به ال‌تی‌ای معرفی کرد.

سامسونگ در اوایل سال جاری، مدل بازسازی‌شده‌ای از کروم‌بوک‌ پلاس ۲۰۱۷ خود را معرفی کرد. دومین نسخه ازکرومبوک پلاس وی ۲ سامسونگ، نام چندان جذابی ندارد؛ اما تمام ویژگی‌هایی که مدل اولیه‌ی این محصول را به یک دستگاه عالی بدل کرده بودند، به کاربران ارائه می‌دهد. البته نمایشگر باکیفیت مدل قبلی این کروم‌بوک اکنون با یک صفحه‌نمایش دیگر جایگزین شده تا بدین ترتیب امکان استفاده از پردازنده‌های سریع‌تر سری Y سلرون در این کروم‌بوک وجود داشته باشد. حال سامسونگ نسخه‌ای جدید از این محصول را معرفی کرده که به LTE مجهز شده است. اضافه شدن امکان اتصال به شبکه‌های پرسرعت ال‌تی‌ای باعث شده تا قیمت نهایی محصول مورد بحث ۱۰۰ دلار بیشتر شود. بدین ترتیب مدل جدید کروم‌بوک سامسونگ اکنون ۵۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده و از ۲ نوامبر سال جاری در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

سایر مشخصات و ویژگی‌های فنی مدل جدید کروم‌بوک سامسونگ با مدل قبلی این محصول یکسان است و بنابراین می‌توان گفت این دستگاه جدید از نمایشگری ۱۲.۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p بهره می‌برد که روشنایی آن نیز به ۳۰۰ نیت می‌رسد. پردازنده‌ی اصلی این محصول، سلرون ۳۹۶۵Y اینتل بوده و از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز بهره می‌برد. حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی این کروم‌بوک ۳۲ گیگابایت بوده و به یک باتری ۳۹ وات‌ ساعتی مجهز شده است. 

کروم بوک پلاس وی ۲ ال تی ای

جزئیاتی مثل باندهای ال‌تی‌ای پشتیبانی‌شده در این کروم‌بوک هنوز اعلام نشده و علاوه‌بر این، مشخص نیست که محصول مورد اشاره با کدام اپراتورها سازگاری دارد؛ اما از آنجا که گفته شده کروم‌بوک جدید از طریق اپراتور ورایزن در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت، می‌توان دریافت که این دستگاه حداقل در آمریکا از شبکه‌ی ال‌تی‌ای اپراتور یادشده پشتیبانی می‌کند.

Samsung همچنین اعلام کرده که نسخه‌ی ال‌تی‌ای کروم‌بوک پلاس وی ۲ را با همکاری دو شرکت گوگل و اینتلتولید کرده است. نقل‌قولی از جاش نیومن، مدیرکل بخش موبایل اینتل نشان می‌دهد که به احتمال زیاد شاهد استفاده از یک مودم ساخت اینتل در کروم‌بوک جدید سامسونگ هستیم:

کروم‌بوک جدید سامسونگ پلاس وی ۲ (مدل دارای ال‌تی‌ای) تمامی انتظارات را با خلاقیت سامسونگ در طراحی، سیستم‌عامل دوست‌داشتنی گوگل و پردازنده‌ و اتصالات ال‌تی‌ای اینتل برآورده کرده است.

اگر اهل سفر هستید و از کروم‌بوک استفاده می‌کنید، می‌توانید مدل ال‌تی‌ای ChromeBook Plus V2 سامسونگ را از ۲ نوامبر با قیمت ۵۹۹ دلار خریداری کنید. انتظار می‌رود این محصول جدید علاوه‌بر اپراتور ورایزن از طریق فروشگاه بست‌بای و وب‌سایت سامسونگ نیز در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment