تازه های فناوری

معرفی بازی موبایل Train Merger؛ مدیریت ریل قطار

جمعه, 10 فروردين 1403

بازی Train Merger وظیفه مدیریت استراتژیک قطارها را به شما می‌سپارد و کم کم باید امپراطوری بزرگ خود را در محیط بازی برپا کنید. با زومجی همراه شوید.

 

بازی موبایل Train Merger اثری است که گیم پلی سرراستی دارد و استودیو No Six Five آن را با ساده‌ترین المان‌ها ارائه کرده است. شما در این بازی باید قطار بخرید و آن‌ها را به‌هم متصل کنید تا بتوانید بیش‌ترین سکه‌ها را از آن خود کنید. تنوع قطارها در بازی اندروید و آیفون Train Merger بسیار بالا است و تا مدت‌ها می‌تواند سرگرم‌تان کند.

محیط بازی Train Merger از یک ریل کوچک تشکیل شده است که باید قطارهای خود را روی آن قرار دهید و سکه‌ به دست بیاورید. هر بار که سکه کسب می‌کنید، می‌توانید قطارهای جدیدتری را خریداری کنید و با ادغام آن‌ها، مدل‌های پیشرفته را به‌دست آورید. قطارها از لول یک شروع می‌شوند و تا شماره ۳۰ ادامه دارند. تنها قطارهای هم‌سطح را می‌توانید در هم ادغام کنید و در این میان، قطارهای پیشرفته‌تر می‌توانند سکه‌های بیش‌تری برای شما کسب کنند. چنین روندی تا انتها ادامه پیدا می‌کند و می‌توانید با ادغام بیش‌تر قطارها و قرار دادن آن‌ها روی ریل قطار، به صورت نمایی سکه کسب کنید. شما حتی می‌توانید سکه‌های خود را ذخیره و به یک‌باره قطاری با مدل بالاتر را خریداری کنید. روش دیگر آن هم خریداری ارزان‌ترین قطارها و ادغام آن‌ها را در یکدیگر برای به‌دست آوردن قطارهای پیشرفته است. میزان سکه‌ای که در هر ثانیه به حساب شما واریز می‌شود، روی تابلو مشخص است و بدین‌صورت می‌توانید پیشرفت خود را محاسبه کنید. روی ریل، قطارهای بیش‌تری می‌توانند قرار بگیرند و هر قدر که قطارهای پیشرفته‌تری را روی ریل قرار دهید و تعدادشان بالاتر رود، بالطبع سکه‌های بیش‌تری نصیب‌تان می‌شود.

Train Merger

Train Merger

 

مدیریت این قطارها از اهمیت بالایی برخوردار است. شما باید تا می‌توانید جایگاه مدل‌های مختلف را عوض کنید و با از رده خارج کردن مدل‌های پایین از روی ریل قطار، ارزش چرخش‌های خود را بیش‌تر کنید. بازی پتانسیل لازم برای ساعت‌ها سرگرم کردن را دارد و می‌توانید با ذخیره کردن وضعیت کنونی‌تان، تجربه خود را حرفه‌ای‌تر کنید. شِش تم مختلف برای پس‌زمینه بازی در نظر گرفته شده است که امکان ساخت امپراطوری ریلی را به بازیکنان می‌دهد. مناطق بارانی، گرمسیری، بیابانی، جنگلی، کوهستانی و حتی سرزمین‌های شیرینی، این شش منطقه را تشکیل می‌دهند. سیستم آب و هوایی متنوع نیز به شکل بی‌نظیری در بازی وجود دارد و جلوه خاصی به آن داده است.

 

نکته جالب بازی Train Merger این است که تمامی قطارهای بازی، از روی واقعیت الهام گرفته شده‌اند. مدل‌های تاریخی لوکوموتیوها و واگن‌های مختلف را در طول زمان به‌یاد بیاورید؛ همه آن‌ها در مدل‌های ۳۰گانه قطارهای بازی پیاده‌سازی شده است و حس و حال جذابی به تجربه بازی می‌دهد. رفته رفته تعداد جایگاه‌های قطار که در بین ریل‌ها مشاهده می‌کنید، بیش‌تر می‌شود و می‌توانید با سرعت بیش‌تری به ادغام قطارها بپردازید. البته روند نمایی افزایش سکه‌ها، این امکان را به بازیکنان می‌دهد که در سطوح بالاتر، پایه و اساس خرید قطارها را بالا بیاورند و دیگر مجبور نباشند که از همان اولین مدل قطار، شروع به ادغام کنند.

Train MergerTrain MergerTrain Merger

 

گیم‌پلی بازی اندروید و آیفون Train Merger به همین سادگی ادامه پیدا می‌کند و شما خواهید دید که در حین چرخش مکرر قطارهایی که روی ریل قرار داده‌اید، سکه‌ها به حساب‌تان واریز می‌شود و می‌توانید مدیریت حرفه‌ای امپراطوری ریلی خود را بر عهده داشته باشید. می‌توانید از بوسترهای امتیازی استفاده کنید و برای مدت زمانی سکه‌های دوبل دریافت کنید یا اینکه قطارها را با لول بالاتری به جایگاه اضافه کنید. روی ریل قطار، جعبه‌هایی پدیدار می‌شود که با ضربه زدن روی آن‌ها، قطار به سمت‌شان حرکت می‌کند و امتیاز ویژه‌ای برای شما کسب می‌کند. به نوعی تعیین مسیر قطار در برهه‌هایی از زمان، به شما سپرده می‌شود و می‌توانید امتیازهایی ویژه را کسب کنید.

بازی Train Merger به خوبی در سرگرم کردن کردن بازیکنان موفق ظاهر می‌شود و برای علاقه‌مندان آثار مدیریتی، بسیار جذاب است. جلوه‌های گرافیکی جذاب و محیط‌های متنوع، ویژگی‌های فرعی جذابی هستند که این اثر را در سطح بسیار بالاتری قرار می‌دهند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای دو سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment