تازه های فناوری

عرضه گوشی تاشدنی هواوی با پشتیبانی از ارتباط نسل پنجم در سال ۲۰۱۹

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

براساس گفته‌های مدیرعامل هواوی، سال آینده شاهد معرفی اولین گوشی تاشدنی هواوی با نمایشگر انعطاف‌پذیر خواهیم بود.

در میان هیاهوی معرفی گوشی‌های خانواده‌ی میت ۲۰، ریچارد یو، مدیرعامل هواوی تایید کرد که سال آینده شاهد عرضه‌ی گوشی تاشدنی هواوی خواهیم بود. او همچنین به این مسئله اشاره کرد که گوشی انعطاف‌پذیر هواوی از استاندارد ارتباطی نسل پنجم (5G) نیز پشتیبانی خواهد کرد. گفته‌های یو هم‌راستا با گفته‌های رئیس موقت هیئت‌مدیره‌ی هواوی، کن هو است که ماه پیش در جریان کنفرانس اقتصاد جهانی اعلام کرده بود اولین گوشی Huawei با پشتیبانی از ارتباط نسل پنجم، یک گوشی تاشدنی خواهدبود. به گفته‌ی هو، این محصول در ماه ژوئن سال آینده از راه خواهد رسید.

در ماه سپتامبر نیز مدیرعامل هواوی به نشریه‌ی آلمانی Die Welt گفته بود که گوشی‌های تاشدنی جایگزین رایانه‌های شخصی خواهندشد؛ چرا که این ابزارها در جیب جا می‌شوند و در زمان باز شدن نیز می‌توانند نمایشگری در اندازه‌ی یک تبلت را به کاربران عرضه کنند.

گلکسی اف سامسونگ / Samsung Galaxy F

تصاویر مرتبط با پتنت ثبت‌شده برای گوشی تاشدنی سامسونگ

اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، اولین گوشی تاشدنی با نمایشگر انعطاف‌پذیر توسط سامسونگ عرضه خواهد شد. در حال حاضر از این محصول با نام گلکسی F یاید می‌شود و احتمالا در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ در روز شانزدهم آبان‌ماه (هفتم نوامبر) در لاس‌وگاس، با مشخصات فنی آن هم آشنا خواهیم‌شد.

براساس گفته‌ها، گلکسی F دارای نمایشگری ۴.۶ اینچی است که پس از قرارگیری در حالت تبلت به اندازه‌ی ۷.۳ اینچ می‌رسد. در ماه آگوست نیز دی‌جی کُه، مدیر بخش موبایل سامسونگ اعلام کرده‌بود که گلکسی اس ۱۰ اولین محصول سامسونگ با پشتیبانی از استاندارد ارتباطی نسل پنجم نخواهد بود. این اظهارنظر باعث شده است که از گلکسی F به‌عنوان اولین محصول Samsung با پشتیبانی ار ارتباط نسل پنجم نام برده‌شود.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment