تازه های فناوری

ارزان‌قیمت‌ترین نسخه‌ گلکسی اس 10 با حافظه‌ داخلی ۶۴ گیگابایتی معرفی می‌شود

پنج شنبه, 30 فروردين 1403

براساس آخرین خبرها، انتظار می‌رود که ظرفیت حافظه‌ی داخلی ارزان‌‌قیمت‌ترین نسخه‌ی گلکسی S10 برابر ۶۴ گیگابایت باشد. 

پیشتر گفته شده بود که ارزان‌قیمت‌ترین مدل سامسونگ گلکسی اس ۱۰ با ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد؛ هرچند انتظار می‌رود که نسخه‌ی دیگری نیز همانند گلکسی اس ۹ با ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایت به بازار عرضه شود. 

شاید بتوانیم به‌جرات بگوییم که تفاوت اصلی گلکسی اس ۹ سامسونگ در مقایسه با گلکسی اس ۹ پلاس، ابعاد آن‌ها است. گلکسی اس ۹ ابعاد کوچکتری نسبت به گلکسی اس ۹ پلاس دارد. البته گلکسی اس ۹ پلاس از ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی و ظرفیت حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی بهره می‌برد. در حالی که Galaxy S9 دارای ماژول دوربین تکی در پنل پشتی و ظرفیت حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی بوده و درست مانند پرچم‌داران قبلی گلکسی اس، فاقد باتری با ظرفیت بالایی است. سامسونگ معتقد است که برای طراحی گوشی هوشمند ۵.۸ اینچی گلکسی اس ۹ با ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی، باید ابعاد باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی کاهش پیدا کند. 

12.jpg

براساس خبرهای غیررسمی و شایعه‌های منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که ارزان‌قیمت‌ترین مدل از میان سه مدل گلکسی اس ۱۰ که قرار است سال آینده‌ی میلادی معرفی شود، دارای ماژول دوربین تکی خواهد بود. همچنین این مدل ارزان‌قیمت ظرفیت حافظه‌ی رم پایین‌تری نسبت به دو مدل دیگر Galaxy S10 خواهد داشت. اما آخرین خبرهای فاش‌شده، به نکته‌ی دیگری نیز در مورد ارزان‌قیمت‌ترین نسخه‌ی گلکسی اس ۱۰ اشاره دارند: ظرفیت حافظه‌ی داخلی.

به‌نظر می‌رسد تفاوت بین نسخه‌های مختلف پرچم‌دار سامسونگ در سال آینده‌ی میلادی زیاد باشد. گلکسی اس ۱۰، با شماره‌ی مدل SM-G970x با ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد. شماره مدل‌های SM-G973x و SM-G975x همانند گلکسی نوت ۹ دارای حافظه‌ی داخلی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت خواهند بود. این بدان معنی است که مدل پایه‌ی پرچم‌دار بعدی سامسونگ با ظرفیت حافظه‌ی پایین‌تری به بازار عرضه می‌شود. با وجودی که حافظه‌ی داخلی با ظرفیت ۶۴ گیگابایت ممکن است برای بسیاری از کاربران کافی باشد، ولی این واقعیت را نباید نادیده گرفت که تنوع گوشی‌های گلکسی S سامسونگ در سال ۲۰۱۹ بیشتر خواهد شد.

البته هنوز خیلی زود است که بخواهیم در مورد برخی ویژگی‌ها و مشخصات گلکسی اس ۱۰ سامسونگ صحبت کنیم. ممکن است برخی از اطلاعات فاش‌شده در مورد پرچم‌دار بعدی سامسونگ نادرست باشد. مثلا روز گذشته براساس خبرهای لورفته، گفته شد که ارزان‌قیمت‌ترین مدل پایه‌ی گلکسی اس ۱۰ با دوربین دوگانه و حافظه‌ی داخلی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد. از آنجایی که گمانه‌زنی‌ها و خبرهای فاش‌شده‌ی قبلی تاکید می‌کنند که مدل پایه‌ی گلکسی اس ۱۰ تنها دارای یک دوربین در پنل پشتی است، در نتیجه احتمال آن وجود دارد که منبع خبر لورفته اطلاعات نادرستی را ارائه کرده باشد. البته برای سامسونگ سخت نیست که در مراحل نهایی فرآیند طراحی و تولید گوشی هوشمند خود، به یک‌باره تصمیم بگیرد مدل پایه‌ی گلکسی اس ۱۰ را با حافظه‌ی داخلی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت به بازار عرضه کند. 

اما باید مشخصات گلکسی اس ۹ و انتظارات کاربران را نیز در نظر داشته باشیم. به‌نظر شما مدل پایه‌ی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با حافظه‌ی داخلی چند گیگابایتی معرفی خواهد شد؟ آیا ممکن است حداقل ظرفیت حاظه‌ی داخلی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ ۱۲۸ گیگابایت باشد؟ 

 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment