تازه های فناوری

فروش میلیونی آنر 20 در کمتر از ۱۴ روز و آغاز عرضه آنر 20 پرو

شنبه, 01 ارديبهشت 1403

حدود یک ماه از معرفی آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو هواوی می‌گذرد. در بازه‌ی زمانی ۱۴ روزه، فروش آنر ۲۰ هواوی در بازار چین به یک‌میلیون دستگاه رسیده است. 

 

آخرین روز اردیبهشت، درحالی‌که جنگ‌ تجاری آمریکا و چین بالا گرفته بود و هو=ی زیر شدیدترین تنش‌های تجاری قرار داشت، آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو با تمرکز بر دوربین و تراشه کرین ۹۸۰ معرفی شدند. 

در‌حال‌حاضر، گوشی هوشمند آنر ۲۰ فقط در بازار چین عرضه شده و دردسترس کاربران قرار دارد؛ اما به‌نظر می‌رسد براساس آخرین اخبار، دستگاه جدید غول فناوری چینی توانسته در مدت زمان کوتاه ۱۴ روز، فروش بیش از یک‌میلیون دستگا

آنر 20 / huawei honor 20

انتظار می‌رود آنر ۲۰ پرو هواوی نیز از امروز در بازار چین عرضه و دردسترس کاربران قرار گیرد. آنر ۲۰ پرو با حافظه‌ی رم هشت‌گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی در دو نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی یا ۲۵۶ گیگابایتی به‌ترتیب با قیمت ۴۶۰ دلار و ۵۰۵ دلار به بازار عرضه خواهد شد. این قیمت‌ها به‌مراتب ارزان‌تر از قیمت نسخه‌ی مخصوص بازار جهانی آنر ۲۰ پرو، البته درصورت عرضه‌ی نسخه‌ی جهانی، با قیمت حدودی ۶۰۰ یورویی است. 

هواوی آنر ۲۰ در بازار انگلیس معرفی شده و انتظار می‌رود از ۲۱ژوئن (برابر با ۳۱خرداد) عرضه شود و درحال‌حاضر، فروشگاه‌های خرده‌فروشی پیش‌سفارش نسخه‌ی پایه‌ی این دستگاه را با قیمت ۳۹۹ یورو با بهره‌مندی از حافظه‌ی رم شش‌گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی آغاز کرد‌ه‌اند. گفتنی است کاربرانی که قبل از ۲۰ژوئن (برابر با ۳۰خرداد) سفارش خود را ثبت کنند، یک دستگاه آنر واچ مجیک هدیه دریافت خواهند کرد. 

 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment