تازه های فناوری

نگاه اولیه به گلکسی M60‌ سامسونگ ویژگی‌های جدیدی را فاش می‌کند

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

در ویدئو جدیدی که به‌تازگی منتشر شده، جعبه‌گشایی گلکسی M60 سامسونگ را می‌بینیم که جزئیات جدیدی از این دستگاه را فاش می‌کند.

به‌تازگی گزیده‌ای از یک ویدئو جعبه‌گشایی برای گوشی سامسونگ گلکسی M60 در یوتیوب منتشر شده است. در این ویدئو به دوربین اشاره می‌شود که به‌باور توضیح‌دهنده، بهترین در میان تمام گوشی‌های سری M است.

احتمالاً گلکسی M60 سامسونگ از دوربینی دوگانه با وضوح ۴۸ مگاپیکسل در کنار لنزی ۱۶ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. هنوز مشخص نیست که ماژول دوم دوربین دقیقا چه کاری را انجام خواهد داد؛ اما باتوجه‌به رزولوشن آن، می‌توان حدس زد که احتمالاً برای تله‌فوتو یا عکس‌برداری عریض از آن استفاده شود. در‌این‌میان، قرارگیری فلاش LED‌ نیز بین دو حسگر دوربین، خود نکته‌ی جالبی است؛ زیرا تا پیش‌از‌این، سامسونگ در هیچ‌کدام از دستگاه‌هایش از این چیدمان استفاده نکرده بود.

درکل طراحی پشتی گوشی کمی با انتظارات قبلی‌مان از گوشی‌های سامسونگ فاصله دارد.

 

برخلاف گلکسی M40 که دوربین سلفی در حفره‌ی نمایشگر قرار گرفته بود، این‌بار کره‌ای‌ها دوربین سلفی را درون بریدگی نمایشگر قرار داده‌اند.

باتوجه‌به‌ اینکه پیش‌تر هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره‌ی گلکسی M60 به بیرون درز نکرده بود، نمی‌توان درباره‌ی صحت این ویدئو مطمئن بود. طراحی متفاوت دوربین پشتی به‌علاوه ظاهر مشکوک آیکون‌ها، کمی این گمان را تقویت می‌کند. با‌وجودِ‌این، این احتمال نیز وجود دارد که با دستگاه حقیقی رو‌به‌رو باشیم.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment