تازه های فناوری

نوکیا 7.2، نوکیا 6.2 و نوکیا 5.2 احتمالا در IFA 2019 معرفی می‌شوند

جمعه, 31 فروردين 1403

بر اساس اعلام گزارش یکی از افشاگران توئیتری، شرکت HMD Global می‌خواهد در نمایشگاه IFA 2019 از سه تلفن جدید به نام‌های نوکیا 7.2، نوکیا 6.2 و نوکیا 5.2 رونمایی کند.

شرکت HMD Global مدتی پیش رسما تایید کرد که آن‌ها در تاریخ ۵ سپتامبر در نمایشگاه IFA 2019 حاضر خواهند شد. این نخستین بار است که این کمپانی قصد حضور در IFA را دارد، و در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در خصوص دستگاه یا دستگاه‌هایی که توسط آن‌ها در این نمایشگاه معرفی خواهد شد در دسترس نیست. با این حال، اکانت توئیتر Nokia_Anew که در زمینه افشای اخبار مربوط به موبایل‌های نوکیا شهرت دارد مدعی شده که HMD Global احتمالا در نمایشگاه IFA 2019 از نوکیا ۵.۲، نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲ رونمایی خواهد کرد.

این حساب توئیتری مدعی است منبع آن‌ها تایید کرده که HMD قصد دارد نوکیا ۵.۲، نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲ را به عنوان وارثان نوکیا ۵.۱، نوکیا ۶.۱ و نوکیا ۷.۱ معرفی کند. علاوه بر این، انتظار می‌رود که از سه فیچرفون جدید هم در این مراسم رونمایی شود. این صفحه مدعی است که نوکیا ۵.۲ و نوکیا ۶.۲ قرار بود در ماه مه معرفی شوند، اما به دلایل نامعلوم معرفی آن‌ها به تعویق افتاد.

چند روز پیش در خبری به اطلاع شما رساندیم که نوکیا ۷.۲ در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده است. پردازنده ۱.۸۴ گیگاهرتزی این دستگاه همراه با ۶ گیگ رم و اندروید ۹ پای (نسخه اندروید وان) به بازار می‌آید. نوکیا ۷.۲ در حالت تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب به امتیاز ۱۶۰۴ و ۵۸۲۱ دست یافته است. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ یا ۷۱۰ استفاده می‌کند.

Daredevil اسم رمز نوکیا ۷.۲ است که احتمالا نمایشگری ۶.۳ اینچی از نوع IPS LCD دارد. این گوشی ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی خواهد داشت و ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت باتری دارد. دوربین عقب نوکیا ۷.۲ دوربینی سه‌گانه است که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است.

نوکیا ۶.۲ با اسم رمز Star Lord شناخته می‌شود و با اسنپدراگون ۶۶۰، سه گیگ رم و اندروید ۹ پای در گیک‌بنچ رویت شده بود. انتظار داریم طراحی این دستگاه شبیه نوکیا ۷.۲ باشد، اما با مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تری به بازار بیاید.

در حال حاضر اطلاعات خاصی از نوکیا ۵.۲ در دسترس نیست، اما شایعات حاکی از آن است که این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۶۳۲ استفاده خواهد کرد. البته اطلاعات مربوط به این سه دستگاه هنوز از مراجع رسمی تایید نشده است.

 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment