تازه های فناوری

تصویر جدید پیکسل 4 از مدل نارنجی رنگ این پرچمدار خبر می‌دهد

پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

در تصویری که به تازگی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده شاهد سه مدل پیکسل 4 هستیم که دو تای آن‌ها همان نسخه‌های سیاه و سفید همیشگی و مدل سوم این بار به رنگ نارنجی است.

 

 

هفته گذشته پیکسل ۴ ابتدا تاییدیه FCC را دریافت کرد و سپس فروشگاه Best Buy تبلیغات آن را شروع نمود. در ادامه تصاویر و اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه لو رفت و حالا با چند تصویر جدید از این تلفن هوشمند در خدمت شما هستیم.

ساعاتی پیش یک حساب کاربری در شبکه اجتماعی ویبو تصویری را منتشر کرد که در آن سه گوشی پیکسل ۴ را می‌بینیم که قاب پشتی آن‌ها پیداست. این تصویر بار دیگر نمایی واضح از بازطراحی قاب پشتی پیکسل ۴ را نشان می‌دهد و می‌توانیم حداقل بخشی از مدل‌های مختلف رنگی این پرچمدار را ببینیم.

پیکسل، پیکسل ۲ و پیکسل ۳ همگی در هنگام عرضه دو مدل سیاه و سفید/نقره‌ای داشتند و معمولا یک مدل دیگر هم کنار این دو نسخه قرار می‌گرفت. برای مثال نسل اول پیکسل نسخه‌ای تحت عنوان Really Blue داشت، در حالی که پیکسل ۲ نسخه‌ای به نام Kinda Blue را روانه بازار کرد. پارسال پیکسل ۳ مدلی تحت عنوان Not Pink را معرفی نمود اما امسال ظاهرا باید شاهد پیکسلی به رنگ نارنجی باشیم.

همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال طبق معمول دو نسخه سیاه و سفید خواهند داشت، ولی نسخه سوم به جای رنگی ملایم و آرام از یک نارنجی پررنگ استفاده می‌کند که احتمالا توجه بسیاری از مردم را به خود جلب خواهد کرد.

نام‌های مخصوص بازاریابی مدل‌های گوناگون پیکسل ۴ هنوز مشخص نشده، اما بدون شک باید منتظر اسامی عجیب و غریبی باشیم. نسخه سیاه پیکسل ۴ می‌تواند Deep Black و نسخه سفید آن Very White نام بگیرد. این در حالی است که مدل نارنجی پیکسل ۴ احتمالا تحت عنوان Almost Coral یا Simply Orange معرفی خواهد شد.

از پیکسل ۴ چه انتظاری داریم؟
 

با معرفی پیکسل ۴ انتظار می‌رود که گوگل همچنان بتواند پیشتازی خود را در حوزه عکاسی موبایل حفظ کند. این گوشی حالا به دوربینی دوگانه (یا شاید سه‌گانه) مجهز شده که احتمالا سنسوری ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین پیکسل ۴ از حالت ارتقایافته Night Sight پشتیبانی می‌کند که سرعت بیشتری نسبت به پیکسل‌های فعلی دارد و اجازه می‌دهد که در شب هم عکس‌های واضح بگیرید. علاوه بر این، قابلیت دیگری به نام Motion Mode هم به این دستگاه اضافه می‌شود تا بتوانید ضمن حفظ پس‌زمینه‌های محوشده عکس‌های اکشن بگیرید.

تمام این ویژگی‌ها همراه با قابلیت Audio Zoom عرضه می‌شود که به طور خودکار می‌تواند با بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی دوربین فوکوس صوتی را تغییر دهد. Live HDR و بهینه‌سازی میدان دید دوربین سلفی هم از دیگر ویژگی‌های دوربین پیکسل ۴ خواهد بود.

پیکسل ۴ در بخش مشخصات سخت‌افزاری از اسنپدراگون ۸۵۵ به همراه حداقل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند که این مقدار از طریق کارت حافظه قابل ارتقا نیست. اندروید ۱۰ سیستم عامل پیش‌فرض این پرچمدار خواهد بود که پر از ویژگی‌های کوچک و بزرگ جدید است.

پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال احتمالا در اواسط ماه اکتبر معرفی می‌شوند ولی تاریخ دقیق عرضه آن‌ها مشخص نیست. قیمت پیکسل ۴ چیزی حدود ۷۹۹ دلار و پیکسل ۴ ایکس ال حدود ۸۹۹ دلار خواهد بود.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment