تازه های فناوری

جدیدترین رندرهای گوشی میزو 17 به نمایشگر دو لبه خمیده آن اشاره می‌کنند

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

رندرهایی از گوشی میزو 17 (Meizu 17) به بیرون درز کرده است که به نمایشگر دو لبه خمیده و طراحی متفاوت آن نسبت به گوشی سال گذشته‌ی شرکت میزو اشاره دارد.

میزو شرایط خوبی را در بازار چین سپری نمی‌کند و حتی بسیاری از فروشگاه‌های رسمی این شرکت نیز تعطیل شده‌اند. با این حال گوشی‌ساز چینی به تازگی از یک پرچمدار جدید به نام میزو 16 اس پرو پرده برداشته است. حال٬ شایعاتی از نسخه‌ی شماره‌ی 17 این خانواده٫ یعنی گوشی میزو 17 به بیرون درز پیدا کرده و رندرهای آن می‌تواند شکل ظاهری‌اش را به ما نشان دهد.

طراحی متفاوت گوشی میزو 17

گوشی میزو 17

به تصویر بالا نگاهی بی‌اندازید. آن یادآوری کننده‌ی طراحی فعلی گوشی‌های میزو است. تنها تفاوت٬ نمایشگر دو لبه منحنی آن است. این تغییر قابل درک است٬ چرا که اکثر گوشی‌سازهای چینی به زودی از نمایشگر آبشاری کمپانی ویوو استفاده خواهند کرد. گرچه میزو ۱۷ از نمایشگر آبشاری استفاده نمی‌کند٬ اما دو لبه‌ی آن خمیده است. در قسمت پشتی یک سنسور 48 مگاپیکسلی به همراه دو لنز دیگر قرار دارد. ضمنا جک هدفون نیز در رندرهای این گوشی دیده نمی‌شود.

گوشی میزو 17

پرچمداران دو سال اخیر میزو ارائه کننده‌ی تغییرات بزرگی نسبت به یکدیگر نبودند؛ بنابراین گوشی Meizu 17 می‌تواند آن دیوایسی باشد که ارائه کننده‌ی تغییراتی بنیادین در طراحی خود است.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment