تازه های فناوری

ایسوس ذنفون 6 در DxOMark امتیاز 104 را کسب کرد

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

به تازگی دوربین ایسوس ذنفون 6 توسط DxOMark مورد بررسی قرار گرفته و موفق به کسب امتیاز کلی 104 شده است.

 

 

دوربین گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته است و هم اکنون بسیاری از کاربران به دنبال خریداری دستگاه‌ها با دوربین اصلی و سلفی قدرتمند هستند. به تازگی دوربین منحصر به‌فرد ایسوس ذنفون 6 توسط DxOMark مورد بررسی قرار گرفته است. همانطور که می‌دانید، این پرچمدار تایوانی دارای دوربین چرخان است که باعث می‌شود کاربران از دوربین اصلی آن بدون هیچ مشکلی برای ثبت تصاویر سلفی خود استفاده کنند. با توجه به این موضوع، امتیاز این دستگاه در بخش دوربین اصلی و سلفی یکسان است و محصولاتی مانند گلکسی نوت 10 پلاس 5G را شکست داده است.

امتیاز کلی این دوربین برابر با 104 شده است که شامل امتیاز 107 برای عکس‌برداری و امتیاز 99 برای ضبط ویدیو می‌شود. ایسوس برای این پرچمدار خود سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 با دریچه دیافراگم f/1.8 و سنسور 13 مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.4 در نظر گرفته است. این دوربین دارای فلاش LED بوده و قادر به ضبط ویدیوهای 4K به صورت 30 فریم بر ثانیه است. این دوربین از EIS بهره می‌برد.

وب‌سایت DxOMark به فوکوس خودکار و سریع دوربین ایسوس ذنفون 6 اشاره کرده است. نویز در این دوربین به خوبی کنترل شده و همچنین رنگ‌ها با دقت مناسبی ثبت می‌شوند. جزئیات تصاویر دوربین این گوشی هوشمند مشابه با هوآوی P30 پرو و بالاتر از شیائومی Mi 9 است. در این زمینه، نماینده ایسوس موفق به شکست گوشی آنر 20 پرو نیز شده است. در سال‌های اخیر بسیاری از گوشی‌های هوشمند بازار به سنسور اولترا واید مجهز شده ا‌ند. DxOMark در بررسی خود به این موضوع اشاره کرده که عملکرد دوربین دوگانه این دستگاه نسبت به بسیاری از محصولات موجود در بازار بهتر است.

در زمینه ضبط ویدیو، دوربین ایسوس ذنفون 6 یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. در زمینه بافت‌ها، دوربین این گوشی هوشمند تایوانی عملکرد بهتری نسبت به گلکسی نوت 10 پلاس 5G و شیائومی Mi 9 دارد. در شرایط نوری ضعیف جزئیات ویدیوها با کاهش روبه‌رو می‌شود. با توجه به عملکرد دوربین، مشخصات سخت افزاری و قیمت مناسب، ایسوس ذنفون 6 از ارزش خرید بالایی برخوردار است و یکی از بهترین پرچمداران موجود در بازار محسوب می‌شود.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment