تازه های فناوری

نخستین تصویر از سرعت دانلود و آپلود گوشی آنر وی 30 با شبکه 5G

پنج شنبه, 30 فروردين 1403

در آینده نزدیک شاهد معرفی گوشی آنر وی 30 (Honor V30) خواهیم بود و هم اکنون تصویری از سرعت دانلود و آپلود آن در شبکه 5G انتشار پیدا کرده است.

ما به آرامی در حال نزدیک شدن به زمان معرفی یکی از پرچمداران شرکت آنر هستیم که بر اساس اطلاعات موجود، می‌تواند به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های سال 2020 میلادی به حساب آید و قصد دارد توانایی‌های خود را زودتر از سایر گوشی های هوشمند نشان دهد. به نظر می‌رسد این شرکت چینی آماده معرفی و عرضه گوشی آنر وی 30 است؛ گوشی هوشمندی که مطابق با اطلاعات اولیه منتشرشده، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

ژائو مینگ، مدیر آنر به صورت مستقیم نخستین تصویر مربوط به سرعت تست دانلود و آپلود گوشی هوشمند را تحت شبکه 5G، منتشر کرد. این گوشی هوشمند مجهز به تراشه کایرین 990 بوده و قطعا سال آینده در هواوی پی 40 (Huawei P40) هم قرار خواهد گرفت و همچنین می‌توان گفت در این مدل از گوشی آنر، تست خوبی را پشت سر گذاشته است.

سرعت دانلود و آپلود آنر وی 30

اعدادی که مشاهده می‌کنید، مطابق با انتظارات ایجاد شده است؛ در حالی که سرعت آپلود در حدود 69.4 مگابایت بر ثانیه است، شاهد سرعت دانلود 741 مگابایت بر ثانیه هستیم. توجه داشته باشید که سیگنال گوشی هم زیاد بوده و این احتمال وجود دارد فاصله گوشی با یکی از دکل‌های شبکه 5G، کم بوده باشد. China Mobile نام اپراتوری است که سرویس را ارائه می‌دهد و این موضوع برای کاربرانی گفته شد که کنجکاو دانستن نام اپراتور هستند.

هنوز هیچ خبری درباره گوشی هوشمند جدید وجود ندارد. برخی شایعات منتشرشده نشان می‌دهند دوربین‌ها و طراحی می‌تواند مشابه هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) باشد؛ در حقیقت ممکن است شاهد یک سنسور 60 مگاپیکسل اصلی، سنسور 16 مگاپیکسل اولترا واید، سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو و یک سنسور مکمل ToF باشیم.

انتظار می‌رود گوشی جدید آنر هم مشابه تعداد زیادی از پرچمداران اندرویدی که در هفته‌های قبل معرفی شدند، مجهز به نمایشگر 90 هرتز باشد. در حالت کلی یک گوشی هوشمند وجود دارد که ما امیدواریم در سریع‌ترین زمان ممکن معرفی و عرضه شود؛ برخی شایعات نشان می‌دهند که زمان معرفی گوشی می‌تواند در روزهای پایانی ماه نوامبر یا آغازین ماه دسامبر باشد.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment