تازه های فناوری

تاریخ معرفی گلکسی فولد 2 مشخص شد

جمعه, 10 فروردين 1403

همان طور که استحضار دارید، رویداد Unpacked سامسونگ یازدهم فوریه مصادف با 22 بهمن ماه برگزار خواهد شد. کره‌ای ها در نظر دارند تا در این رویداد از خانواده گلکسی S20 در کنار گلکسی زد فلیپ رونمایی کنند.

شایعات جدید حاکی از آن است که مهندسان سامسونگ در حال کار روی نسخه دوم گلکسی فولد نیز هستند و قصد دارند تا آن را به رویداد Unpacked 2020 برسانند.

نسخه دوم گلکسی فولد مانند نسخه اول، ساختار خود را حفظ خواهد کرد و بر خلاف Motorola Razr، به همان سبک و سیاق پیشین باز و بسته خواهد شد. در هنگام باز شدن، با یک نمایشگر 8 اینچی روبرو خواهیم بود و بر اساس شایعات پیشین، دوربین 108 مگاپیکسلی نیز زینت بخش پشت بدنه آن است. اما بر خلاف نسل اول، روی نمایشگر این محصول از یک لایه شیشه‌ای بسیار نازک استفاده خواهد شد. در نسل پیشین گلکسی فولد، از لایه پلاستیکی بهره برده شده بود. همچنین نسخه دوم گلکسی فولد به قلم S Pen نیز مجهز خواهد بود.

طبق شواهد مطرح شده، پردازنده Snapdragon 865 برای این دستگاه در نظر گرفته شده و از تکنولوژی 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. شخصی به نام Max Weinbach که اخیرا اطلاعات زیادی در مورد محصولات سامسونگ منتشر کرده، مدعی است که نسخه دوم گلکسی فولد نیمه دوم سال جاری میلادی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. او مدت زمان بین ماه‌های آوریل تا ژوئن را برای این رویداد انتخاب کرده است.

البته در حال حاضر، تاریخ عرضه دقیق گلکسی فولد 2 مشخص نیست. لذا هنوز معلوم نیست که سامسونگ، چه فاصله زمانی را برای معرفی و عرضه این محصول در نظر گرفته است.

با تمام این تفاسیر، هنوز به طور حتم نمی‌توان در مورد Galaxy Fold 2 و زمان رونمایی از آن سخن گفت. چرا که ممکن است این گوشی هوشمند منعطف در رویداد Unpacked 2020 به دنیای تکنولوژی معرفی شود، یا رونمایی از آن به تاریخ دیگری موکول شود.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment