تازه های فناوری

سامسونگ به دنبال عرضه‌ی گوشی بدون حاشیه با نمایشگر کوچک‌ است

جمعه, 10 فروردين 1403

حذف حاشیه‌های صفحه‌نمایش به یک ترند رایج در صنعت گوشی‌ هوشمند تبدیل شده است و تمامی پرچم‌داران ۲۰۱۷ سامسونگ با این طراحی عرضه شده‌اند. با این وجود، محصول جدیدی که سامسونگ با طراحی بدون حاشیه عرضه خواهد کرد؛ نمایشگر کوچکی دارد.

بر اساس اطلاعات فاش‌شده، سامسونگ به دنبال عرضه یک گوشی با صفحه‌نمایش اینفینیتی دیسپلی است که با وجود طراحی بدون حاشیه، از نمایشگر کوچک بهره می‌گیرد؛ در صورت صحت این ادعا، محصول جدید کره‌ای‏‌ها می‌تواند نظر کاربرانی را به خود جلب کند که به حاشیه‌های زیاد در اطراف صفحه‌نمایش چندان علاقه‌ای ندارند و از طرفی، مایل هستند نمایشگر گوشی‌ هوشمند جدید آن‌ها کوچک باشد.

گمانه‌زنی‌ جدید مبنی بر عرضه یک گوشی بدون لبه توسط سامسونگ با نمایشگری کوچک، توسط شایعه‌پرداز معروف ویبو با نام Ice Universe منتشر شده است. این‌طور که به‌ نظر می‌رسد، گوشی‌ هوشمند جدید سامسونگ به نمایشگری کوچک‌تر از ۵ اینچ مجهز خواهد شد.

اکثر گوشی‌های هوشمندی که با طراحی بدون حاشیه به بازار عرضه شده‌اند، صفحه‌نمایش بزرگ و کشیده دارند؛ در گوشی‌های پرچم‌دار، اندازه صفحه‌نمایش معمولاً بین ۵.۵ تا ۶.۳ اینچ است. به همین جهت یک گوشی‌ هوشمند با نمایشگر کوچک بدون حاشیه، می‌تواند خود را از تمامی محصولاتی که در حال‌حاضر از نمایشگر بدون حاشیه بهره می‌برند، متمایز کند.

هنوز مشخص نیست که گوشی‌ هوشمند جدید سامسونگ که از طراحی بدون حاشیه بهره می‌گیرد و به نمایشگر کوچک مجهز شده است؛ به عنوان عضوی از کدام‌یک از سری گوشی‌های هوشمند این سازنده عرضه خواهد شد. البته وب‌سایت Playfuldroid در رابطه با این محصول، گمانه‌زنی‌هایی انجام داده است.

اگر به‌‏خاطر داشته باشید، در نیمه دوم امسال اعلام شد که سامسونگ احتمالاً نسخه مینی گلکسی اس ۸ را به بازار عرضه خواهد کرد؛ البته، این شایعه به‌سرعت تکذیب شد. به همین جهت، به‌ نظر نمی‌رسد که گوشی جدید کره‌ای‌ها، نسخه «مینی» یکی از پرچم‌داران امسال این شرکت باشد. دیگر محصولی که می‌تواند با طراحی بدون حاشیه و نمایشگر کوچک عرضه شود، مدل ۲۰۱۸ سری گلکسی ای است. سامسونگ از سری گلکسی ای، معمولاً سه مدل گلکسی ای ۳، گلکسی ای ۵ و گلکسی ای ۷ را ارائه می‌دهد؛ برای سال آینده، این سری با مدل‌های جدید به‌روزرسانی خواهد شد و گفته می‌شود گوشی‌های جدید سامسونگ از سری گلکسی ای از طراحی بدون حاشیه و نمایشگر کشیده اینفینیتی دیسپلی بهره می‌گیرد. به همین جهت، ممکن است مدل فاش‌شده در واقع نسخه ۲۰۱۸ گوشی گلکسی ای ۳ سامسونگ باشد. این گوشی در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ نیز عرضه شد  و از نمایشگر ۴.۷ اینچی استفاده می‌کند. در شایعات گذشته، اشاره چندانی به مدل ۲۰۱۸ گوشی گلکسی ای ۳ نشده است و بیشتر آنچه در رابطه با اعضای جدید سری گلکسی ای شنیده‌ایم، مربوط به گلکسی ای ۵ و گلکسی ای ۷ است که گفته می‌شود نمایشگر بزرگ‌تر از ۵ اینچ خواهند داشت.

البته منبع انتشار این شایعه اعلام کرده است که شاید گوشی جدید سامسونگ با طراحی بدون حاشیه و نمایشگر کوچک‌تر از ۵ اینچ عرضه نشود؛ به همین جهت، باید به گمانه‌زنی‌های منتشرشده در مورد این مدل با دیده شک و تردید نگاه کنید.

برچسب ها :

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment