تازه های فناوری

اتمام موجودی نوکیا 7 پلاس در چین در عرض ۵ دقیقه

شنبه, 01 ارديبهشت 1403

در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون ۲۰۱۸، نوکیا از گوشی‌های هوشمند جدیدِ خود رونمایی کرد. نوکیا 8 سیروکو، نوکیا 7 پلاس و نوکیل مدل 2018 دستگاه‌هایی بودند که این شرکت فنلاندی در جریان کنفرانسِ خود رونمایی کرد.

حال به‌نظر می‌رسد که کاربران چینی به محصولات شرکت فنلاندی نوکیا علاقه‌ی وافری دارند. پس از فراهم‌شدنِ امکانِ خرید نوکیا ۷ پلاس، موجودی این دستگاه در عرض ۵ دقیقه به اتمام رسید.

این دستگاه که فعلاً توسط فروشگاه‌های اینترنتی به‌فروش می‌رسد، با استقبال بی‌سابقه‌ای روبرو شده است که می‌تواند خبرِ خوبی برای طرفداران قدیمی و جدید این برندِ کهنه‌کار باشد.

با این وجود، شرکت نوکیا وعده داده که در ۱۵ مارس (۲۴ اسفندماه)، خریداران می‌توانند اقدام به خرید این دستگاه کنند؛ البته اچ‌ام‌دی هیچگونه آماری درباره‌ی موجودی نوکیا ۷ پلاس در انبارهای فروشگاه‌های چینی ارائه نکرده است.

برطبق اعلام قبلی نوکیا، عرضه‌ی جهانی این دستگاه در ماه آوریل آغاز می‌شود و خریداران اروپایی برای خرید آن باید مبلغ ۴۰۰ یورو پرداخت کنند.

از مشخصات این دستگاه می‌توان به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، نمایشگر ۶.۰ اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD+، حداکثر حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی، پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۶۶۰ و دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی با لنزهای زایس، فلاش LED دوگانه و سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز اشاره کرد؛ همچنین نوکیا در گوشی‌های ۲۰۱۸ خود از جمله نوکیا ۷ پلاس، از پروژه‌ی اندروید وان، نسخه‌ی اُریو  استفاده کرده است.

برچسب ها :

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment