تازه های فناوری

وان پلاس 6 رکورد فروش ۲۴ ساعته شرکت چینی را شکست

جمعه, 07 ارديبهشت 1403

با وجود معرفی پرچم‌دار جدید وان‌پلاس در هفته گذشته و عرضه آن از دو روز پیش، شرکت وان‌پلاس اعلام کرد گوشی وان‌پلاس ۶ در بین محصولات این شرکت رکورد سرعت فروش را از آن خود کرده است. این بیانیه در صفحه رسمی این شرکت در توییتر منتشر شده است و اطلاعات دیگری از نظر میزان فروش در اختیار قرار نمی‌دهد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، وان پلاس موفق شده است تعداد بیشتری از وان پلاس ۶ را طی یک بازه‌ی زمانی ۲۴ ساعته به فروش برساند.

وان پلاس ۶ در هفته گذشته به‌طور رسمی معرفی و از اول خرداد در بازارهای چین، هند، اروپا و ایالات متحده آمریکا عرضه شد. فروش اولیه این گوشی در دو مدل با رنگ‌های سیاه و سیاه براق شروع شده است و فروش مدل دیگر با رنگ سفید به‌صورت محدود از ۱۵ خرداد آغاز خواهد شد. طبق اعلام وان‌پلاس، مدل سیاه براق از ۶ و ۸ گیگابایت رم، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، مدل سیاه‌رنگ از ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و  مدل سفیدرنگ نیز از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی برخوردار است.

قیمت دستگاه از ۵۲۹ دلار برای مدل پایه آغاز و تا ۶۲۹ دلار برای مدل با حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی خواهد رسید.وان‌پلاس ۶ از صفحه‌نمایش ۶.۲۸ اینچی با رزولوشن +FHD، پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۴۵ و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. دوربین دوگانه ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی، فناوری شارژ سریع دش شارژ و اندروید ۸.۱ از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌روند.

نظر شما در این مورد چیست؟

برچسب ها :

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment