تازه های فناوری

سامسونگ بهتر است یا هوآوی؟؟؟

پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

سامسونگ یا هواوی :یکی از تصمیم های سختی که شاید همه داشته باشیم خرید تلفن همراه از بین برندهای متنوع می باشد، گاه سردر گم می شویم که کدام گوشی را خریداری کنیم.بین تلفن های همراه برندهای اپل ، سامسونگ ، هواوی ، ال جی ، سونی شناخته شده هستند.

در چند سال گذشته هواوی به عنوان یکی از برندهای تلفن همراه رقیبی جدی و قوی به شمار می آید.بهتر است همین ابتدا نگاهی کلی به محصولات سامسونگ و هواوی داشته باشیم تا بتوانیم راحت تر تصمیم بگیریم.

اگر از افرادی هستید که می خواهید برای کارهای روزانه مانند بازی ، موزیک ، وبگردی ، استفاده از نرم افزارهای متنوع گوشی بخرید باید بدانید هر دو برند تقریبا کیفیت های یکسانی داشته اند. اما اگر می خواهید گوشی شما حافظه بیشتر و صفحه بزرگتری داشته باشد سامسونگ انتخاب مناسب تری خواهد بود.

در واقع محصولات هواوی شبیه به محصولات سامسونگ هستند و زیاد از نظر ظاهری با یکدیگر تفاوت چندانی ندارند. سعی کنید پیش از آنکه تلفن همراه را بخرید به روشنایی و دقت آن توجه کنید اینکار به سادگی صورت می گیرد.

پردازشگر یکی از مهم ترین قسمت های هر گوشی است به طوری که برخی آن را قلب گوشی می دانند البته اهمیت پردازشگر به شما بستگی دارد.سعی کنید مدل های را انتخاب کنید که هسته ی بیشتری داشته اند.

میزان حافظه یکی از عوامل مهمی است که شما باید به آن دقت کنید. خوشبختانه هر دو برند سامسونگ و هواوی گوشی های را تولید کرده اند که از نظر حافظه می تواند برای شما کافی باشد.

باتری بعد از موارد فوق بسیار مهم است چرا که گوشی های با ظرفیت کم می توانند شما را ناراضی نگه دارند.هرچقدر صفحه نمایش شما بزرگتر باشد ،باتری پر قدرت تری را می طلبد اگر موبایلی را انتخاب می کنید که صفحه نمایش آن ۴.۵ اینچ می باشد باید باتری شما از ۲۰۰۰ میلی آمپر  بیشتر باشد.

خوشبختانه در دو برند هواوی و سامسونگ  این موارد رعایت شده اند ولی باز هم با توجه به سلیقه ی که دارید می توانید برند مورد علاقه تان را انتخاب نمایید.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment