تازه های فناوری

گلکسی نوت 9 روز ۱۸ مرداد رونمایی می‌شود

جمعه, 10 فروردين 1403

به گزارش بلومبرگ، سامسونگ الکترونیکس در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از نسل جدید گوشی هوشمند سری نوت خود در تاریخ ۱۸ مردادماه (۹ آگوست) سال جاری است. این گزارش مبتنی بر داده‌هایی است که افراد نزدیک به سامسونگ در اختیار این بنگاه خبری قرار داده‌اند.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده نسل جدید گوشی هوشمند سامسونگ با عنوان گلکسی نوت ۹ راهی بازار خواهد شد و از وجود نسل جدید تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون برای شماری از بازار‌ها بهره خواهد برد.

به نظر می‌رسد سامسونگ در نظر دارد مراسم خود را در شهر نیویورک و دو هفته پیش از زمان رونمایی گلکسی نوت ۸ برگزار کند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که کره‌ای‌ها در نظر دارند گلکسی نوت ۹ را اواخر ماه آگوست به بازار عرضه کنند. سامسونگ ترجیح داده است در قبال انتشار این خبر سکوت اختیار کند.

یکی از دلایل اصلی برای اینکه سامسونگ سعی می‌کند گلکسی نوت‌ را زودتر راهی بازار کند، کسب سهم بیشتری از بازار پیش از عرضه‌ی آیفون‌های اپل به بازار است. بر اساس آخرین گزارش IDC که به سهم شرکت‌های مختلف در طول زمستان سال ۲۰۱۸ می‌پردازد، سامسونگ ۲۳ درصد از بازار گوشی‌ هوشمند را در اختیار دارد؛ حال آنکه اپل به‌عنوان رقیب اصلی کره‌ای‌ها موفق شده است در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی تنها ۱۶ درصد از بازار را در اختیار داشته باشد.

سامسونگ اواخر زمستان سال جاری نیز نسل جدید گوشی هوشمند سری اس را رونمایی کرد که اتفاقا با استقبال خوبی از سوی کاربران و منتقدان روبه‌رو شد. سری نوت سامسونگ از فرم‌فکتور بزرگ‌تری در مقایسه با گلکسی اس برخوردار است و علاوه بر امکانات این سری، از وجود قلم لمسی بهره می‌برد.

برچسب ها :

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment