تازه های فناوری

کاربران آنر ۱۰ به‌زودی به‌روزرسانی نسخه بتای GPU TURBO را دریافت می‌کنند

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

شرکت هواوی پس از معرفی گوشی آنر پلی از فناوری جدیدی برای پردازنده‌های گرافیکی پرده برداشت. این فناوری GPU TURBO نام دارد و قادر است توان گرافیکی پردازنده‌های موبایل را به میزان قابل توجهی ارتقاء ببخشد. طبق ادعای هواوی، این فناوری می‌تواند مصرف انرژی پردازنده گرافیکی را ۳۰ درصد کاهش دهد و در سوی دیگر بهره‌وری نهایی را به میزان ۶۰ درصد افزایش می‌دهد.

در حال حاضر این فناوری به لیست کوتاهی از محصولات هواوی و آنر محدود شده است و به‌طور حتم در آینده طیف بیشتری از محصولات بعدی این شرکت را در بر می‌گیرد. طبق لیست اعلام‌شده از سوی هواوی، خانواده میت هواوی، سری پی، آنر وی ۱۰، آنر ۹، آنر وی ۹ و آنر ۷ ایکس به‌زودی از این فناوری بهره‌مند خواهند شد. همچنین کاربران گوشی آنر ۱۰ به‌زودی و در تاریخ هفتم تیرماه می‌توانند در برنامه آزمایشی این فناوری شرکت کنند. این کاربران پس از ثبت نام و دریافت بسته به‌روزرسانی رسمی می‌توانند از فناوری جی‌پی‌یو توربو پیشرفته استفاده کنند.

با کمک فناوری مذکور، کاربران در هنگام بازی کردن با نرخ فریم بالا و ثابتی مواجه خواهند شد و در مجموع تصاویر باکیفیتی نمایش داده می‌شود. همچنین این فناوری علاوه‌ بر افزایش بهره‌وری پردازنده گرافیکی، مصرف انرژی تراشه گرافیکی را تا حدودی کاهش می‌دهد.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment