تازه های فناوری

فیت بیت از ردیاب سلامتی Charge 3 رسماً رونمایی کرد

جمعه, 10 فروردين 1403

به تازگی فیت بیت از ردیاب سلامتی جدید خود یعنی Charge 3 رسماً رونمایی کرده و آن را بهترین پوشیدنی این چنینی در بازار خوانده است.

https://digiato.com/wp-content/uploads/2018/08/charge3-3-300x169.jpg 300w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px" style="box-sizing: inherit; max-width: 100%; height: auto; display: block; vertical-align: middle; margin: 1rem auto; transition: opacity 0s ease-in-out 0s; opacity: 1;">
 

پیشتر تصاویری از دستبند سلامتی جدید فیت بیت در فضای مجازی منتشر شد و به همراه آن مشخصاتی نیز لو رفت. همانطور که قبلاً مشخص شده بود Charge 3 از یک صفحه نمایش لمسی بهره می‌برد اما قابلیت پشتیبانی از GPS در آن تعبیه نشده است. بنابراین کاربر مجبور است آن را با یک تلفن هوشمند سینک کند تا بتواند تمامی ویژگی‌های پیشرفته و جدیدش را بکار ببرند.

البته این ردیاب سلامتی از طراحی ویژه‌ای بهره می‌برد که آن را در برابر آب مقاوم کرده و می توان از این پوشیدنی در هنگام شنا کردن نیز استفاده کرد. علاوه بر این ۱۵ حالت تمرینی مختلف در این گجت وجود دارد که کاربر بنا به فعالیتش می‌تواند از میان آنها یکی را انتخاب کند.

 

 

بر این سنسور‌ SpO2 تعبیه شده در آن اجازه می‌دهد که تغییرات سطح اکسیژن موجود در خون را تخمین بزند و اطلاعات سلامتی بیشتری را برای کاربر نمایان کند.

به گفته‌ی سازندگان این گجت، صفحه نمایش Charge 3 از مدل قبلی به میزان ۴۰ درصد بزرگتر شده و روشنایی آن نیز بهبود یافته است.

 

همچنین ردیاب سلامتی یاد شده از یک کلید لمسی مخصوص نیز بهره می‌برد که کاربر می‌تواند با لمس آن به قابلیت‌ های گوناگون این پوشیدنی دسترسی پیدا کند. لازم به ذکر است که عمر باتری دستبند فیت بیت ۷ روز است و کاربر می‌تواند یک هفته بدون نیاز به شاٰرژ مجدد از آن استفاده کند.

اکنون پیش فروش Charge 3 آغاز شده و کاربران علاقه‌مند می‌توانند آن را با پرداخت ۱۵۰ دلار سفارش دهند. این کمپانی مدعی شده که تحویل این سفارشات را از مهر ماه امسال شروع خواهد کرد.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment