تازه های فناوری

تصاویر جدیدی از گوشی ال جی وی 40 با پنج دوربین فاش شد

پنج شنبه, 30 فروردين 1403

این روزها تنها خبرهای غیررسمی درباره‌ی گوشی پیکسل ۳ ایکس ال گوگل منتشر نمی‌شود؛ ال‌جی هم در بین اندرویدی‌ها خبرساز شده است.

MySmartPrice، رندرهای جدیدی از گوشی بعدی ال‌جی یعنی V40 ThinQ به‌صورت غیررسمی به‌اشتراک گذاشته است. پیشتر گفته شده بود که قرار است ال جی وی ۴۰ با پنج دوربین و سیستم تشخیص چهره معرفی شود؛ که در پنل پشتی از ماژول دوربین سه‌گانه و در پنل جلویی نیز از ماژول دوربین دوگانه بهره می‌برد. با نگاهی به تصاویر منتشر‌شده، طراحی براق این گوشی هوشمند که قرض‌گرفته‌شده از ال‌جی وی ۳۰ و ال‌جی جی ۷ است؛ به‌خوبی دیده می‌شود.

t156.jpg

ال‌جی جی ۷ دارای سه دوربین بود؛ ولی ال‌جی وی ۴۰ پنج دوربین دارد. بریدگی بالای نمایشگر آن نیز همانند ال‌جی جی ۷ قابلیت پنهان شدن را دارد. از سوی دیگر لبه‌های گوشی، طراحی گردی شکلی همانند ال‌جی وی ۳۰ را به‌نمایش می‌گذارد. یکی از ویژگی‌های قابل مشاهده‌ی دیگر در تصویر، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است. ال‌جی وی 40 از جک هدفون بهره می‌برد که می‌تواند موردتوجه برخی کاربران باشد. متاسفانه، اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند منتشر‌ نشده است؛ هرچند پیشتر گفته شده بود که  ال‌جی وی ۴۰ تین‌ کیو با بریدگی نمایشگر و دکمه گوگل اسیستنت رونمایی می‌شود. احتمال دارد ال‌جی وی ۴۰ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ معرفی شود؛ ولی هنوز ظرفیت حافظه‌ی رم و ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن مشخص نشده است.

t157.jpg

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با لنز فوق‌العاده گسترده همراه شود؛ ولی هنوز مشخص نیست که سنسور سومین دوربین چه مشخصاتی دارد. می‌توان حدس زد که دوربین سوم، لنز تله‌فوتو داشته باشد تا در کنار دوربین فیلمبرداری عکس‌های خوبی تهیه کند. MySmartPrice معتقد است که LG V40 احتمالا ۱۶ نوامبر برابر با ۲۵ آبان‌ماه رونمایی و سپس به بازار عرضه خواهد شد. تا آن زمان، ال‌جی فرصت دارد هر تغییری را که در نظر دارد، اعمال کند.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment