تازه های فناوری

اولین تصاویر رسمی از هیدروژن وان RED منتشر شد

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

قرار بود گوشی هوشمند هیدروژن وان رد، با تاخیر در ماه جاری معرفی شود؛ ولی ظاهرا برنامه تا ماه اکتبر یا نوامبر (‌آبان‌ماه و آذرماه)‌ به‌تعویق افتاده است. البته با برچسب قیمت ۱۲۹۵ دلاری که تقریبا نصف قیمت ربات خانگیAibo است، احتمالا شما قصد خرید چنین گوشی هوشمندی را نداشته باشید.

با اینکه معرفی هیدروژن وان با تاخیر مواجه شده؛ ولی اولین تصاویر رسمی آن به‌اشتراک گذاشته شده است که نمای نزدیکی از این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد.

t166.jpgt165.jpgt167.jpgt164.jpg

 

باید دید شرکت تولیدکننده‌ی دوربین‌های فوق‌العاده، چه ویژگی برجسته و خاصی را برای گوشی هوشمند خود در نظر گرفته است. هیدروژن وان رد، از نمایشگر ۵.۷ اینچی هولوگرافیک بهره می‌برد که می‌تواند تصاویر فوق‌العاده‌ای را که از طریق دوربین گوشی گرفته می‌شود؛ به‌صورتی فوق‌العاده زیبا و با کیفیت به‌نمایش بگذارد. پیشتر نیز گفته‌ شده بود که هیدروژن وان با نمایشگر هولوگرافیک معرفی می‌شود. REDدر حال توسعه‌ی محصولاتی با طراحی مینیمالیستی است و این استراتژی را دنبال می‌کند. طراحی متفاوت و خاص گوشی، در نگاه اول توجه کاربر را به‌خود جلب می‌کند. با وجودی که زمان معرفی رسمی Hydrogen One با تاخیر مواجه خواهد بود؛ ولی RED از اواخر ماه جاری میلادی، عرضه‌ی نسخه‌ی توسعه‌دهندگان را به گروه کوچکی از کاربران آغاز خواهد کرد.

هیدروژن وان رد

علاقه‌مندانی که پیشتر برای این محصول پیش‌سفارش کرده‌اند؛ می‌توانند از ۹ اکتبر برابر با ۱۷ مهرماه، گوشی هوشمند هیدروژن وان را دریافت کنند. هیدروژن وان رد از تاریخ ۲ نوامبر برابر با ۱۱ آبان‌ماه از طریق فروشگاه‌های اپراتوهای تلفن همراه ورایزون، AT&T، Telcel در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment