تازه های فناوری

آنر 8 ایکس مکس با تراشه اسنپدراگون 660، ۱۴ شهریورماه معرفی می‌شود

شنبه, 01 ارديبهشت 1403

آنر به‌صورت رسمی تایید کرد که آنر ۸ ایکس در تاریخ ۵ سپتامبر برابر با ۱۴ شهریورماه، در دو نسخه‌، یکی نسخه‌ی استاندارد به نام 8X و دیگری نسخه‌ی بزرگ‌تر به نام 8X Max به‌صورت رسمی معرفی می‌شود. پیشتر نیز گفته شده بود که آنر ۸ ایکس ۱۴ شهریور روانه بازارهای چین می‌شود.

براساس خبرهای غیررسمی و شایعه‌های منتشرشده، انتظار می‌رود آنر ۸ ایکس مکس، با نمایشگری با قطر ۷.۱۲ اینچ معرفی شود که به‌مراتب بزرگتر از ابعاد می مکس ۳ شیائومی خواهد بود. براساس تصویر اسکرین‌شات به‌اشتراک گذاشته‌شده در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو (Weibo)، بنچمارک چینی Master Lu تایید می‌کند که این گوشی هوشمند با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام به بازار عرضه خواهد شد.

آنر 8 ایکس

پیشتر گفته شده بود که Honor 8X Max با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۶ یا اسنپدراگون ۶۶۰ معرفی خواهد شد. آخرین اطلاعات، تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ را تایید می‌کنند. شاید این سوال پیش بیاید که از کجا می‌توان متوجه شد که تصاویر منتشر‌شده مربوط به آنر ۸X است؟ شماره مدل ARE-AL00 با شماره مدل منتشر‌شده در گزارشTENAA مطابقت دارد.

براساس اطلاعات جدید فاش‌شده، آنر ۸ ایکس مکس از حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و نمایشگر ۲۲۴۴×۱۰۸۰ پیکسل به‌همراه بریدگی V شکل بالای نمایشگر بهره می‌برد. همچنین انتظار می‌رود آنر ۸ مکس ایکس با ماژول دوربین دوگانه‌ی ۱۶ مگاپیکسلی به‌علاوه‌ی ۲ مگاپیکسلی در قاب پشتی و سنسور دوربین ۸ مگاپیکسلی در قاب جلویی و باتری با ظرفیت ۴۹۰۰ میلی‌آمپرساعت معرفی شود. از آنجایی که زمان زیادی تا رونمایی این گوشی هوشمند باقی نمانده است، لازم نیست برای اطلاع از جزئیات دقیق‌تر مشخصات فنی گوشی هوشمند، منتظر بمانیم.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment