تازه های فناوری

تصاویر جدید ال جی V40 از اندازه بزرگ این گوشی حکایت دارند

شنبه, 01 ارديبهشت 1403

گوشی معرفی‌نشده‌ی ال‌جی وی ۴۰ که احتمالا در نیمه‌ی نخست ماه اکتبر عرضه خواهد شد، ظاهرا قرار است اندازه‌ای بزرگ داشته باشد. چندین روز پیش بود که برای اولین بار، شاهد انتشار تصاویری از این گوشی بودیم؛ تصاویری که تایید می‌کردند این گوشی هوشمند قرار است ضمن داشتن ناچ در بالای نمایشگر، به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز شده باشد. حال به‌تازگی و به‌لطف انتشار تصاویری جدید، می‌توان نگاهی دقیق‌تر به این گوشی انداخت.

طبق شایعات منتشرشده توسط وب‌سایت اسلش‌لیکس و صفحه‌ی توییتر معروف آن‌لیکس، گوشی LG V40 قرار است از نمایشگری ۶.۳ اینچی بهره‌مند باشد؛ یعنی ۰.۳ اینچ بزرگ‌تر از نمایشگر گوشی‌های ال‌جی وی ۳۰ و ال‌جی وی ۳۵. بزرگ‌شدن نمایشگر وی ۴۰ باعث می‌شود که اندازه‌ی کلی این گوشی نیز بزرگ‌تر شود. طبق گزارشات اخیر، ال‌جی وی ۴۰ دارای ابعاد ۱۵۸.۸ در ۷۵.۸ در ۷.۸ میلی‌متر است؛ با مقایسه‌ی این ابعاد با ابعاد گوشی‌های ال‌جی وی ۳۰ و وی ۳۵، متوجه می‌شویم که وی ۴۰ طویل‌تر، پهن‌تر و اندکی قطورتر از این گوشی‌ها است (دو گوشی یادشده دارای ابعاد ۱۵۱.۷ در ۷۵.۴ در ۷.۳ میلی‌متر هستند).

 

 

اگر ابعاد ذکرشده حقیقی باشند، وی‌ ۴۰ تبدیل به سومین گوشی رده‌بالای بزرگ شرکت ال‌جی خواهد شد؛ رتبه‌های اول متعلق به گوشی پنج‌ساله‌ی ال‌جی جی فلکس (با ابعاد ۱۶۰.۵ در ۸۱.۶ در ۷.۹ میلی‌متر) و رتبه‌ی دوم در تصاحب گوشی سه‌ساله‌ی ال‌جی وی ۱۰ (با ابعاد ۱۵۹.۶ در ۷۹.۳ در ۸.۶ میلی‌متر) است. تا لحظه‌ی نگارش این خبر، جزئیات بیشتری در رابطه با ویژگی‌های گوشی ال‌جی وی ۴۰ منتشر نشده است. با این‌حال با استناد به تصاویر غیررسمی اخیر، می‌توان گفت که اسمارت‌فون جدید ال‌جی قرار است به دوربین سلفی دوگانه، جک ۳.۵ میلی‌متر هدفون و پورت USB تایپ C مجهز باشد. ال‌جی وی ۴۰ به‌احتمال قوی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵کوالکام استفاده خواهد کرد و بی‌شک از حافظه‌ی داخلی و RAM زیادی بهره‌مند خواهد بود. این گوشی هوشمند احتمالا با 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment