تازه های فناوری

ساخت مدل جدید ریزر فون رسما تأیید شد

پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

شرکت ریزر هفته‌ی پیش به‌صورت رسمی اعلام کرد که کار روی نسل دوم گوشی Razer Phone را آغاز کرده است.

 

پاییز ۲۰۱۸ قطعا فصل شلوغی برای گوشی‌های هوشمند خواهد بود. درحالی که از عرضه‌ی آیفون‌های جدید اپل، میت ۲۰ هواوی و پیکسل ۳ گوگل در فصل پاییز سال جاری میلادی تا حد زیادی مطمئن هستیم، اخیرا شرکت ریزر اعلام کرده است که می‌خواهد نسل دوم گوشی گیمینگ ریزر فون را بسازد.

درحالی که ریزر تاکنون آمار مربوط به میزان فروش ریزر فون را منتشر نکرده، در گزارش مالی شش‌ماهه‌ی نخست ۲۰۱۸ از ساخت مدل جدید آن خبر داده است. این شرکت به‌طور مستقیم اعلام کرده است که قصد دارد منابعش را مستقیما روی توسعه‌ی نسل دوم ریزر فون متمرکز کند.

تاکنون جزئیاتی در رابطه با تاریخ عرضه‌ی دقیق این گوشی منتشر نشده است؛ اما برخی شایعات قدیمی از عرضه‌ی آن در اواخر سال ۲۰۱۸ خبر می‌دهند. مدل اولیه‌ی این گوشی، در ماه نوامبر ۲۰۱۷ معرفی و عرضه شد و همین موضوع است که باعث شده برخی شایعات در باره‌ی عرضه‌ی این گوشی تا پیش از پایان ۲۰۱۸ در فضای اینترنت پخش شوند.

نکته‌ی جالب‌توجه اینجا است که ریزر در گزارش مالی‌اش ضمن اشاره‌ به عرضه‌ی قریب‌الوقوع نسل دوم گوشی ریزرفون، از عرضه‌ی محدود مدل اول خبر داده و مدعی شده است که این گوشی توانسته در سطح بین‌المللی، نقدهای مثبتی را دریافت کند.

ریزر همچنین گفته است که قصد دارد نرم‌افزارها و سرویس‌هایش را از دنیای پی‌سی به بازار موبایل‌ها هم بیاورد؛ البته تاکنون جزئيات خاصی در این رابطه منتشر نشده است.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment