تازه های فناوری

اوپو در عرض ۵ دقیقه موفق به فروش ۲۰۰ هزار دستگاه ریل می 2 شد

شنبه, 01 ارديبهشت 1403

در نخستین روز عرضه‌ی گوشی پایین‌رده‌ی و ۱۳۰ دلاری ریل می ۲ اوپو (Realme 2)، در عرض تنها ۵ دقیقه ۲۰۰ هزار دستگاه از آن به فروش رفت.

 

هفته‌ی گذشته با معرفی گوشی پایین‌رده‌ی ریل‌می ۲ اوپو، انتظار می‌رفت که این دستگاه با برچسب قیمت بسیار پایین ۱۳۰ دلاری خود بتواند در نخستین روز عرضه به فروش خوبی دست پیدا کند. اکنون به‌نظر می‌رسد که این گوشی سازنده‌ی خود را ناامید کرده و آن‌طور که در توییتر اعلام شده است، امروز سه‌شنبه در نخستین فروش شگفت‌انگیز اینترنتی ریل‌می ۲ در عرض تنها ۵ دقیقه، ۲۰۰ هزار دستگاه از آن به فروش رفت.

ریل‌می ۲، دستگاهی انحصاری برای بازار هند به‌حساب می‌آید و از مشخصات آن می‌توان به تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۵۰ کوالکام و دوربین دوگانه‌ی ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد این گوشی رابط کاربری ColorOS 5.1 را که مبتنی بر اندروید اوریو است، اجرا می‌کند و از باتری حجیم ۴۲۳۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌گیرد. برچسب قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ی ریل‌می ۲ متعلق به نسخه‌ی مجهز به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است؛ با این حال، اگر کاربران خواهان رم و ظرفیت ذخیره‌سازی بیشتر هستند، می‌توانند نسخه‌ی ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی را با قیمت ۱۵۵ دلار خریداری کنند.

ریل‌می ۲ Oppo را می‌توان در رنگ‌های مشکی یا قرمز سفارش داد. این گوشی همچنین در قسمت پشت از الگویی الماسی‌شکل بهره می‌گیرد که در زیر نورهای مختلف ظاهر آن تغییر می‌کند. انتظار می‌رود که نسخه‌ی آبی الماسی این گوشی نیز در ماه اکتبر از راه برسد.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment