تازه های فناوری

مترجم مایکروسافت به نسخه‌ اندرویدی کیبورد Swiftkey اضافه شد

جمعه, 10 فروردين 1403

طبق اعلام مایکروسافت، از این پس نسخه‌ی اندرویدی صفحه‌کلیدِ سویفت‌کی از مترجمِ مایکروسافت پشتیبانی می‌کند.

 
پس از اینکه مایکروسافت اپلیکیشن سویفت‌کی را به‌تصاحبِ خود در آورد، ردموندی‌ها با افزودن ویژگی های جدید و بهبودهای سراسری در این صفحه‌کلید، علاوه‌بر اینکه پای سرویس‌های خود را به آن باز کردند، باعث ارتقاء تجربه‌ی کاربری این اپلیکیشن نیز شدند.

حال در جدیدترین به‌روزرسانی که برای این صفحه‌کلید منتشر شده، مترجم مایکروسافت نیز به آن راه پیدا کرده تا کاربران برای ترجمه‌ی متون راهی ساده‌تر و هموارتر از گذشته در پیش داشته باشند.

به‌لطف این ویژگی، درست به‌مانند صفحه‌کلید جی‌بورد که گوگلتوسعه‌ی آن را برعهده دارد، کاربران می‌توانند فارغ از عملیات کپی و پیست و جابه‌جایی بین اپلیکیشن‌ها، به‌راحتی متون موردنظرشان را ترجمه کنند. مترجم Microsoft از طریق نوار ابزارِ اپلیکیشن قابل‌دسترسی است.

افزون بر ویژگی فوق، توسعه‌‌دهنده‌ی این صفحه‌کلید پشتیبانی از زبان دانگان را نیز به اپلیکیشنِ خود اضافه کرده است؛ همچنین نمادهای بومی Tamil99 وIndic اکنون از طریق نوار بالایی قابل دسترس هستند.

فعلاً تمامی قابلیت‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، برای کاربران نسخه‌ی بتا اندرویدی در دسترس قرار دارند؛ با این حال، در هفته‌های آتی این ویژگی‌ها در قالب به‌روزرسانی جدیدی برای عموم کاربران منتشر خواهند شد. اگر به بررسی قابلیت‌های فوق علاقه‌مند هستید، می‌توانید نسخه‌ی بتا کیبورد Swiftkey را از طریق این لینک دریافت کنید.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment