تازه های فناوری

آیفون Xs مکس احتمالا نام نسخه‌ی 6.5 اینچی آیفون 2018 خواهد بود

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

طبق گزارش منابع نزدیک به اپل، احتمالاً نامِ نسخه‌ی ۶.۵ اینچی آیفون ۲۰۱۸، iPhone Xs Max در نظر گرفته خواهد شد.

هفته‌ی گذشته تصاویری از آیفون ایکس اس منتشر شد که طراحی آیفون‌های امسالِ اپل را مشخص می‌کرد.

حال طبق گزارش وب‌سایت 9to5mac، آیفون ۱۰ اس مکس نامی خواهد بود که کوپرتینویی‌ها برای پرچمدار ۶.۵ اینچی امسال خود در نظر می‌گیرند؛ گزارش یادشده از دو منبعی نقل شده که روابط نزدیکی با اپل دارند.

قرار است اهالی کوپرتینو در آیفون‌های اولدِ خود از پسوند ۱۰ اس استفاده کنند؛ همچنین طبق گزارشات، در قسمت کناری دستگاه از رنگ طلایی استفاده خواهد شد تا جلوه‌ی جدیدی به گوشی بخشیده شود.

پس از آیفون ۶ که اپل برای نخستین‌بار دو نسخه را به‌صورت همزمان معرفی کرد، تاکنون پسوند پلاس برای مدل بزرگتر استفاده می‌شد. اکنون به‌نظر می‌رسد که این سنت با نسل جدیدِ آیفون‌های این شرکت کنار گذاشته خواهد شد و پسوند مکس نامی خواهد بود که از این پس در نسخه‌ی بزرگتر آیفون استفاده خواهد شد.

انتظار می‌رود که در آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰  اس مکس از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار پردازنده‌ی A12 استفاده شود؛ همچنین احتمال داده می‌شود که امسال برای اولین‌بار در برخی از بازارها شاهد عرضه‌ی مدل دو سیم‌کارته‌ی آیفون باشیم.

طبق دعوتنامه‌ی اپل، ۲۱ شهریور مراسمی در سالن استیو جابز واقع در کوپرتینو برگزار خواهد شد که در آن از سخت‌افزار‌های جدید این شرکت رونمایی می‌شود.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment