تازه های فناوری

آنر از دستبند تناسب اندام بند 4 با نمایشگر AMOLED و حسگر ضربان قلب رونمایی کرد

جمعه, 10 فروردين 1403

آنر بند ۴ (Honor Band 4)، دستبند تناسب اندام جدید آنر با نمایشگر AMOLED، حسگر ضربان قلب و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ی ۲۹ دلار معرفی شد. 

آنر به‌تازگی از دستبند تناسب اندام جدیدِ آنر بند ۴  و نسخه‌ای مخصوص از آن با نام آنر بند ۴ رانینگ ادیشن (Honor Band 4 Running Edition) رونمایی کرد. هرچند آنر دستبند جدیدش را در زادگاه خود چین معرفی کرده است؛ اما به‌گفته این شرکت، بند ۴ در آینده به بازارهای هند و اروپا و دیگر مناطق نیز راه پیدا خواهد کرد.

Honor Band 4

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، آنر بند ۴ و بند ۴ رانینگ ادیشن تا حدی با یکدیگر تفاوت دارند؛ با این حال، هر دو از نمایشگر لمسی و دکمه‌ای خازنی روی آن بهره می‌گیرند. این دو دستبند تناسب اندام مجهز به مشخصات داخلی تقریبا یکسانی هستند. آنر بند ۴ همانند برادرش به‌همراه بندی سیلیکونی عرضه می‌شود و مجهز به نمایشگر ۰.۹۵ اینچی لمسی از نوع AMOLED است. این دستبند از بلوتوث نسخه‌ی ۴.۲ بهره می‌گیرد و یک حسگر ضربان قلب نیز در قسمت زیر آن قرار گرفته است.

Honor Band 4

آنر بند ۴ با اندروید ۴.۴ به بالا و iOS 9.0 به بالا سازگاری دارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به گام‌شمار، ردیاب خواب، ردیاب ورزشی و یادآور بی‌تحرکی اشاره کرد. این دستبند تناسب اندام همچنین از حسگرهای ۶ محوره و حسگر مادون قرمز به‌منظور تشخیص پوشیدن بهره می‌گیرد. آنر بند ۴، تماس‌ها و پیام‌ها را به اطلاع کاربر می‌رساند و تا عمق ۵۰ متری (درجه‌بندی 5 ATM) قادر به مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. این گجت مجهز به تراشه‌ی NFC است و انرژی خود را از یک باتری ۱۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که به گفته‌ی آنر تا نزدیک به ۱۴ روز استفاده دوام می‌آورد. این دستگاه ۲۳ گرم وزن دارد  و از ابعاد ۱۱.۵ × ۱۷.۲ × ۴۳ میلی‌متر برخوردار است.

 

آنر بند ۴ رانینگ ادیشن از نمایشگر POLED سیاه و سفید بهره می گیرد و برخلاف آنر بند ۴ فاقد حسگر ضربان قلب است. این گجت مجهز به باتری کوچک‌تر ۷۷ میلی‌آمپر ساعت است و در حالت آماده‌به‌کار می‌تواند تا ۲۰ روز دوام بیاورد. حسگرهای ۶ محوره‌ی این دستگاه قادر به ارائه‌ی تشخیص بهبودیافته‌ی دوندگی هستند و می‌توانند ریتم، طول گام، زمان تماس زمین، الگوی برخورد پا به زمین، تاثیر فرود، گردش اِوِرژن و زاویه‌ی چرخش را نیز اندازه‌گیری کند. این دستبند همچنین تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم است. آنر بند ۴ در رنگ‌های مشکی، آبی و صورتی و با قیمت ۲۹ دلار عرضه می‌شود. آنر بند ۴ رانینگ ادیشن نیز در رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز، زرد، سبز و صورتی قابل سفارش است و تنها ۱۴.۵ دلار قیمت دارد. هر دو دستبند جدید آنر از ۲۹ سپتامبر در دسترس قرار خواهند گرفت.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment