تازه های فناوری

مینگ چی کو از پیش فروش کمتر از حد انتظار آیفون XS خبر می‌دهد

جمعه, 31 فروردين 1403

مینگ‌چی کو اخیراً مدعی شده است که میزان پیش‌فروش آیفون XS کمتر از حد انتظار بوده است؛ با این‌حال عرضه‌ی آیفون XR در ماه آبان (اکتبر) می‌تواند این کمبود را جبران کند.

اپل هفته‌ی گذشته از جدیدترین گوشی‌هایش به‌نام‌های آیفون ۱۰ اس، آیفون ۱۰ اس مکس و آیفون ۱۰ آر رونمایی و پیش‌فروش آن‌‌ها را چند روز پیش به‌صورت رسمی آغاز کرد. 

مینگ‌چی کو در جدیدترین تحلیلش گفته است که میزان پیش‌فروش iPhone XS از آنچه که انتظار می‌رفته، کمتر بوده است؛ با این‌حال، وی به‌افزایش تقاضا برای گوشی آیفون XS Max خوش‌بین است و می‌‌گوید که عرضه‌یiPhone XR در ماه آبان (اکتبر)، می‌تواند کمک شایانی به میزان فروش‌ آیفون‌های ۲۰۱۸ بکند.

این تحلیلگر در ادامه گفته است که میزان پیش‌فروش ساعت اپل واچ سری ۴، بیش از حد انتظار بوده است؛ وی چنین اتفاقی را به ویژگی‌های کاربردی این دستگاه، نظیر توانایی ثبت نوار قلب نسبت می‌دهد. انتظار می‌رود که اپل بتواند تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی، ۱۸ میلیون عدد از ساعت‌های جدیدش را به‌فروش برساند. کو همچنین ادامه داده است که اگر اپل بتواند ویژگی ثبت نوار قلب را هرچه زودتر به کشورهای دیگری به‌غیر از ایالات متحده هم بیاورد، می‌تواند درآمد بسیار بیشتری را از فروش ساعتش کسب کند.

مینگ‌چی کو انتظار دارد فروش آیفون‌های جدید به‌ مرور زمان زیادتر شود و به ۷۵ تا ۸۰ میلیون دستگاه برسد. وی همچنین می‌گوید که مردم ساکن کشور چین، از iPhone XS Max استقبال ویژه‌ای خواهند کرد؛ چرا که این گوشی دارای مدلی مخصوص با رنگ طلایی، نمایشگری بزرگ‌تر و پشتیبانی از دو سیم‌کارت خواهد بود و آیفون ۱۰ اس مکس، ۳۰ درصد از میزان فروش آیفون‌های ۲۰۱۸ را به‌خود اختصاص خواهد داد. 

آیفون xr اپل / Apple iPhone Xr

آیفون XR

کو نسبت به فروش آیفون ۱۰ آر هم بسیار خوش‌بین است. آن‌طور که این تحلیلگرِ شناخته‌شده پیش‌بینی کرده، ارزان‌قیمت‌ترین آیفون ۲۰۱۸ چیزی حدود ۵۵ تا ۶۰ درصد فروش آیفون‌های جدید را به‌خود اختصاص خواهد داد. این درحالی است که نمی‌توان انتظار داشت که آیفون ۱۰ اس بتواند رقم فروش بالایی را برای خود ثبت کند. 

آیفون‌های اولد اپل به‌همراه اپل واچ سری ۴، در تاریخ ۳۰ شهریور (۲۱ سپتامبر) عرضه خواهند شد. کوپرتینویی‌ها عرضه‌ی آیفون ۱۰ آر را یک‌ماه به‌تعویق انداخته‌اند؛ 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment