تازه های فناوری

تصاویر جدید گلکسی پی 30 خبر از عدم وجود حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر می‌دهد

پنج شنبه, 30 فروردين 1403

تصاویر جدیدی از  گلکسی P30 سامسونگ نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند بدون حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی خواهد شد. 

براساس آخرین گزارش‌های منتشرشده، انتظار آن می‌رفت که گلکسی P30؛ نخستین گوشی احتمالی سامسونگ با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد. ولی تصاویر جدیدی که از Galaxy P30 به‌اشتراک گذاشته شده است، خبر قبلی را تکذیب می‌کند و ظاهرا قرار نیست گلکسی پی ۳۰ سامسونگ با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی شود. 

انتظار می‌رود سامسونگ در سال جاری میلادی، یک گوشی هوشمند با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر به بازار عرضه کند. از آنجایی که سامسونگ در نظر دارد سنسور پیشرفته‌‌تر اولتراسونیک را در گلکسی اس ۱۰ معرفی کند،‌ و همچنین براساس آخرین گزارش‌های منتشرشده، گمان آن می‌رود که حسگر اثر انگشت در گوشی هوشمند سال جاری سامسونگ از نوع حسگر نوری باشد.

 

پیش از انتشار تصاویر جدید، گمان آن می‌رفت که گوشی هوشمندی که با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی خواهد شد، Galaxy P30 باشد. شایعات متعددی تایید می‌کرد که گوشی هوشمند با شماره مدل SM-G6200، اولین گوشی هوشمند سامسونگ با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر باشد. تصاویر جدید گلکسی P30، در جریان ارسال گوشی برای دریافت تاییدیه‌ی TENAA، در چین به‌اشتراک گذاشته شده‌‌ است. برای فروش گوشی هوشمند، باید تاییدیه‌ی‌ سازمان تنظیم مقررات چین دریافت شود. تصاویر گوشی هوشمند با شماره مدل SM-G6200 که در فهرست TENAA رویت شده‌اند، به‌وضوح سنسور اثر انگشت در پنل پشتی را در کنار ماژول دوربین دوگانه نشان می‌دهد. درنتیجه، تصاویر موجود در تناقض با شایعاتی است که در مورد گلکسی پی ۳۰ منتشر‌ شده است و گلکسی P30 اولین گوشی هوشمند سامسونگ با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر نخواهد بود. 

به‌نظر می‌رسد که نمایشگر ۵.۹ اینچی گلکسی پی ۳۰، فاقدبریدگی بالای نمایشگر (ناچ)‌ است. هنوز در مورد مشخصات این دستگاه صحبتی مطرح‌ نشده است، اما به‌احتمال زیاد باید منتظر یک گوشی هوشمند با مشخصات میان‌رده باشیم. براساس اطلاعات منتشر‌شده‌ی فعلی، انتظار می‌رود که Galaxy P30 از باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت بهره ببرد .

البته این احتمال نیز وجود دارد که گوشی هوشمند با شماره مدل SM-G6200، گوشی سامسونگ گلکسی پی ۳۰ نباشد؛ در نتیجه تمام شایعاتی که در مورد این گوشی هوشمند منتشر‌ شده‌اند، اشتباه خواهند بود. حتی این احتمال وجود دارد که دو نسخه‌ی مختلف از این دستگاه به بازار عرضه شود، که یکی از آنها دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد. 

Samsung هنوز زمان معرفی این گوشی هوشمند را مشخص نکرده است، اما  این احتمال وجود دارد که پیش از عرضه‌ی گوشی هوشمند در بازارهای جهانی، ابتدا در بازار چین عرضه شود.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment