تازه های فناوری

سرفیس هدفون معرفی شد؛ همگام‌سازی کامل با کورتانا و قیمت ۳۴۹ دلاری

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

سرفیس هدفون، نام سری جدید هدفون‌های دور گوشی بی‌سیم مایکروسافت است که با قیمتی ۳۴۹ دلاری، کیفیت بالایی در زمینه‌ی پخش صدا از خود نشان می‌دهد.

رویداد ویژه‌ی مایکروسافت بالاخره برگزار شد و این شرکت در کنار رونمایی از سرفیس لپ‌تاپ ۲ و سرفیس پرو ۶، از گجت جدیدی نیز پرده برداشت. سرفیس هدفون که دقایقی پیش به‌صورت رسمی معرفی شد، قرار است آغازگر سری جدید محصولات صوتی ساخته‌شده توسط ردموندی‌ها باشد.

Surface Headphones قیمتی معادل با ۳۴۹ دلار دارد و در دسته‌ی هدفون‌های بی‌سیم دور گوشی (Over the Ear) جای می‌گیرد. این هدفون به‌خوبی با دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ که از نرم‌افزار Swift Pair استفاده می‌کنند، همگام‌سازی می‌شود. 

سرفیس هدفون مایکروسافت / Microsoft Surface Headphones

این هدفون به انواع حسگرها تجهیز شده است و توانایی بالایی در تشخیص حرکات دارد. اگر کاربر این هدفون‌ها را از گوش خود در بیاورد، موسیقی متوقف می‌شود (حتی اگر در هنگام مکالمه باشید، با درآوردن هدفون از گوش، تماس به‌حالت بی‌صدا می‌رود)؛ این درحالی است که اگر کاربر دوباره آن‌ها را به گوش خود بزند، موسیقی دوباره شروع به‌ پخش می‌کند. 

سرفیس هدفون

هر کدام از سَری‌های این هدفون، به یک میکروفون تجهیز شده است تا کیفیت بالاتری به‌هنگام مکالمه ارائه شود و کاربر بتواند به‌راحتی کورتانا را فرا بخواند. مایکروسافت گفته است که قصد دارد سرفیس هدفون را اواخر فصل تعطیلات پیش‌رو روانه‌ی بازار کند.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment