تازه های فناوری

کوین بیس ویژگی جدیدی را برای سرمایه‌گذاران ارز‌های دیجیتال معرفی کرد

جمعه, 10 فروردين 1403

با پیدایش ارز‌های دیجیتال و فراگیرتر‌شدن آن شرکت‌های فعال در این زمینه روز به روز محصولات و سرویس‌های بیشتری را برای جذب سرمایه‌گذاران معرفی می‌کنند.

کوین‌بیس یکی از صرافی‌هایی است که در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند. این شرکت به‌تازگی ویژگی جدیدی را برای سرمایه‌گذاران در این بخش معرفی کرد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد که سبدی از ۵ ارز دیجیتال (بیت‌کوین، بیت‌کوین‌کش ،اتریوم، اتریوم‌کلاسیک و لایت‌کوین) را خریداری کنند. این قابلیت بیشتر برای سرمایه‌گذاران جدید و مبتدی است درواقع کسانی که در خرید ارز های دیجیتال مردد هستند، می‌توانند سبدی از این ارز‌ها که قیمت آنها از ۲۵ دلار شروع می شود، خریداری کنند.

این اقدام آخرین تلاش شرکت کوین بیس برای افزایش کاربران خود بود. گرچه درحال‌حاضر این شرکت تعداد محدودی از ارز‌های دیجیتال را ارائه می‌دهد اما در هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد سیاست‌های خود را در این زمینه تغییر داده و پیشنهاد‌های بیشتری در دارایی‌های دیجیتال ارائه دهد.

با این تغییر، سرمایه‌گذاران انتخاب‌های بیشتری برای سرمایه‌گذاری در این بازار دارند. در حال حاضر شرکت‌های دیگری نیز که ارزش آنها به ۸ میلیارد دلار می‌رسد سرویس‌های مشابه برای سرمایه‌گذاران خود درنظر‌گرفته‌اند که آنها را در معرض طیف وسیعی از دارایی‌های دیجیتال قرار می دهد. این تغییرات موجب ایجاد اکوسیستم و پایگاهی برای کسانی می‌شود که می‌خواهند در این زمینه فعالیت کنند. با توجه به این اقدام‌ها کوین بیس باید فعالیت خود را در این فضای رقابتی بیشتر کند زیرا با اینکه تلاش‌های زیادی در این راستا انجام داده اما هنوز رتبه‌ی ۱۴ را در زمینه تبادل ار‌ز‌های دیجیتال دارد.

 آخرین اقدام این شرکت می‌تواند موجب ایجاد توانایی رقابت با بزرگترین شرکت‌های فعال در این صنعت شود. کوین‌بیس با جذب کاربران بیشتر به اکوسیستم، می‌تواند بازار خود را با ارائه محصولات بیشتر گسترش داده و در عین حال نیز سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب‌کند.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment