تازه های فناوری

انتشار سورس‌کد کرنل ال جی V40 قبل از عرضه آن

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

کد منبع کرنل گوشی جدید ال‌جی V40 قبل از عرضه‌ی آن منتشر شد تا توسعه‌دهندگان قبل از دسترسی به گوشی به کدهای منبع آن دسترسی داشته باشند.

به طور معمول شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند، مدتی پس از عرضه‌ی یک مدل گوشی به بازار، کدهای منبع کرنل آن را برای توسعه‌دهندگان منتشر می‌کنند. این‌که کدهای منبع یا سورس‌کد کرنل یک گوشی قبل از عرضه‌ی آن منتشر شود، اتفاق کاملاً غیرمعمولی است. این اتفاق غیرمعمول حالا توسط ال‌جی برای V40 ThinQ رقم خورده است و سورس‌کد کرنل تمام نسخه‌های این گوشی قبل از عرضه، در سایت توزیع کد شرکت کره‌ای منتشر شده‌اند.

کدهای مربوط به هر پنج نسخه‌ی (V40 (LMV405 با نام‌های TA ،TAB ،TM ،TMB و TS در سایت انتشار کد ال‌جی منتشر شده‌اند و چیزی که از نام فایل آن‌ها قابل مشاهده است این است که کدهای موردبحث مربوط بهاندروید ۸.۱ هستند و متأسفانه این یعنی گوشی هزار دلاری ال‌جی با اندروید ۹ پای عرضه نخواهد شد.

Source code

 

فایل‌های مورد بحث بالغ بر ۲۰۰ مگابایت حجم دارند. در صورتی که توسعه‌دهنده‌ی اندروید هستید، می‌توانید به مراجعه به صفحه‌ی سورس‌کد کرنل ال جی V40 در وب‌سایت توزیع کد ال‌جی، پس از دانلود کدها، نسبت به ساخت کرنل، رام یا ریکاوری کاستوم برای این گوشی اقدام کنید.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment