تازه های فناوری

بنچمارک گوشی گلکسی M2 سامسونگ با تراشه‌ی اکسینوس 7885 منتشر شد

شنبه, 01 ارديبهشت 1403

به‌تازگی بنچمارکی از گوشی گلکسی M2 سامسونگ منتشر شده که از بهره‌مندی این گوشی از تراشه اگزینوس ۷۸۸۵ حکایت دارد.

نخستین بنچمارک گلگسی M2، گوشی هوشمند آینده‌ی سامسونگ از سری M، در گیک‌بنچ رؤیت شد. این دستگاه که با کد SM-M205F نام‌گذاری شده، به احتمال زیاد گلکسی M2 خواهد بود.

این گوشی از تراشه‌ی اگزینوس ۷۸۸۵ استفاده می‌کند که در مدل ۲۰۱۸ بعضی از گوشی‌های سری گلکسی A، ازجمله گلکسی A7، نیز به‌کار رفته‌ است. همچنین، این دستگاه از ۳ گیگابایت رم و احتمالا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. احتمال می‌رود نسخه‌ی دیگری از این گوشی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز عرضه شود.

galaxy m2 / گلکسی ام2تراشه‌ی به‌کاررفته در این گوشی از آنچه از سری M انتظار داشتیم، قوی‌تر است. این تراشه، سری گلکسی M را یک پله بالاتر از گلکسی On قرار می‌دهد که همان سری J صرفا با فروش آنلاین است. برای مثال، گلکسی J2 Core از تراشه‌ی اگزینوس 7570 با چهار هسته‌ی پردازشی بهره می‌برد و حتی گلکسی J6 پلاس نیز از پردازنده چهارهسته‌ای اسنپ‌دراگون 425 استفاده می‌کرد که هر دو در زمره‌ی تراشه‌های رده‌پایین قرار دارند.

اگزینوس 7885 تراشه‌ای ۱۴ نانومتری است که از دو هسته‌ی نسبتاً سریع کورتکس A73 و ۶ هسته‌ی A53 به‌همراه پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G71 استفاده می‌کند. باید درنظرگرفت گلکسی M2 دستگاهی پایین‌رده است که از تراشه‌ای میان‌رده بهره‌ می‌برد.

 
 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment