تازه های فناوری

اوپو تلفن تاشدنی خود را در MWC 2019 رونمایی می‌کند

سه شنبه, 28 فروردين 1403

علاوه‌بر سامسونگ، ال‌جی، هوآوی و شیائومی، اوپو نیز تلفن همراه تاشدنی خود را به کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ خواهد آورد.

 

اوپو قرار است در کنگره جهانی موبایل امسال، که اسفندماه در شهر بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد، از اولین تلفن هوشمند تاشدنی خود رونمایی کند.

تولید این محصول مبتکرانه مستقیماً از زبان مدیر محصول اوپو، چاک وَنگ، تأیید شده است.

مدیر محصول اوپو حرفی از مشخصات فنی این تلفن تاشدنینزد، حال آنکه وی در سخنان خود به این نکته اشاره کرد که Oppo قصد دارد اولین تلفن هوشمند خود با پشتیبانی از شبکه 5G را تا سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه کند و همچنین قرار است یک گوشی هوشمند با بریدگی نمایشگر تا همان زمان معرفی کند.

به احتمال زیاد، تلفن‌های تاشدنی در سال ۲۰۱۹ در کانون اصلی بیشتر برندهای مطرح خواهند بوند. سامسونگ نمایی از تلفن هوشمند تاشدنی خود با مدل Galaxy F را به نمایش گذاشته است. گفته‌ها حاکی از آن است که این محصول در فوریه پیش‌رو (اسفندماه) در کنگره جهانی موبایل معرفی خواهد شد.

ال‌جی هم قرار است در ماه ژانویه ۲۰۱۹ در خلال برگزاری مراسم CES 2019 تلفن تاشدنی خود را برای اولین بار به نمایش عموم بگذارد. علاوه‌بر این‌ها، هوآوی دست خالی در این نمایشگاه حضور پیدا نمی‌کند و تصمیم دارد تلفن تاشدنی خود را رونمایی کند. طبق آنچه تاکنون در خبرها شنیده‌ایم، شیائومی چین نیز در حال تلاش برای تولید یک تلفن همراه تاشدنی است. 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment