تازه های فناوری

شیائومی گوشی پلی با بریدگی بالای نمایشگر قطره ای شکل را معرفی می‌کند

جمعه, 10 فروردين 1403

شیائومی قصد دارد ماه آینده، گوشی هوشمند پلی خود را با بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر روانه‌ی بازار کند.

 

شیائومی تعدادی از پوسترهای تیزر معرفی گوشی هوشمند خود با نام پلی را منتشر کرد. این شرکت چینی قرار است ۲۴دسامبر گوشی جدیدش را معرفی کند.

این تیزر گوشی جدید شیائومی را از رو‌به‌رو و عقب همراه با بریدگی نمایشگر قطره‌ای‌شکل در جلو و ماژول دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت در عقب نشان می‌دهد.

Xiaomi

گوشی هوشمند پلی شبیه همان گوشی‌ای است که دیروز در TENAA دیده بودیم و تصور می‌کردیم گوشی Redmi 7 یا Redmi 7 Pro باشد. براین‌اساس، مشخصات گوشی جدید شیائومی به نمایشگر ۵.۸۴اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰، پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای با فرکانس ۲.۳گیگاهرتزی، باتری ۳۰۰۰میلی‌آمپرساعتی و دوربین‌های اصلی ۱۲مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸مگاپیکسلی مجهز شده است.

Xiaomi

طبق گزارش برخی منابع، گوشی پلی شیائومی در رنگ‌های مشکی و آبی روشن و طلایی و در سه مدل روانه بازار خواهد شد: مدلی با رم ۴گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴گیگابایتی و دیگری با رم ۶گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴گیگابایتی و درنهایت، مدلی با رم ۶گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸گیگابایتی.

اینکه گوشی پلی شیائومی گوشی مجزا از Redmi 7 است یا همان گوشی برای بازارهای دیگر است، باید منتظر ماند و دید. درهرصورت، مشتاقیم ۲۴دسامبر این موضوع را بفهمیم.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment