تازه های فناوری

اپلیکیشن جدید مایکروسافت آفیس برای ویندوز 10 معرفی شد

سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

اپلیکیشن جدید مایکروسافت آفیس برای ویندوز ۱۰ به‌عنوان هابی برای پوشش دادن تمام نیازهای مایکروسافت آفیس معرفی شد. 

 

مایکروسافت در تلاش است تا کار کردن با اپلیکیشن‌های محبوب آفیس را ساده‌تر کند. روز گذشته، اپلیکیشن جدیدمایکروسافت آفیس برای ویندوز ۱۰ از سوی مایکروسافت معرفی شد. 

اپلیکیشن جدید مایکروسافت آفیس، می‌تواند همچون هابی برای تمامی نیازهای کاربران، جایگزین اپلیکیشن فعلیMy Office شود. با استفاده از این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند به تمامی برنامه‌های آفیس مایکروسافت در قسمت بالای پنجره، دسترسی داشته باشند و بین برنامه‌های مختلف سوئیچ کرده و وارد برنامه‌ی مورد نظر شوند

همچنین، برنامه‌ی جدید، آخرین اسنادی که کاربر روی آن کار کرده است را به وی نشان می‌دهد. ضمنا با استفاده از قابلیت جستجو، کاربران می‌توانند اسنادی که در روی نمایشگر نشان داده نمی‌شود را جستجو کرده و به آنها دسترسی داشته باشند. مایکروسافت اعلام کرده که بعد از تجربه‌ی شرکت رویOffice.com که همچون هاب مرکزی برای کاربران وب عمل می‌کند، اپلیکیشن جدید را مدل‌سازی کرده است. اخیرا، مایکروسافت طیف وسیعی از نرم‌افزارهای آفیس را بازطراحی کرده است که شامل به‌روزرسانی برنامه‌هایی همچون اپلیکیشن Outlook برای iOS می‌شود. 

در حال حاضر، اپلیکیشن جدید آفیس در دسترس کاربران Windows Insiders قرار دارد و به‌زودی در دسترس تمامی کاربران ویندوز ۱۰ قرار خواهد گرفت. اپلیکیشن جدید آفیس مایکروسافت رایگان است و با اپلیکیشن‌هایی همچون آفیس ۳۶۵، آفیس ۲۰۱۹، آفیس ۲۰۱۶ و آفیس آنلاین سازگاری دارد. کاربران می‌توانند بعد از انتشار همگانی برنامه، آن را از طریق مایکروسافت استور دریافت کنند. گفتنی است اپلیکیشن جدید آفیس از تابستان ۲۰۱۹ روی دستگاه‌های جدید ویندوز ۱۰ از پیش نصب خواهد شد.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment