تازه های فناوری

معرفی بازی اندروید Glory Ages Samurais؛ قتل عام سامورایی‌ها

جمعه, 31 فروردين 1403

بازی Glory Ages - Samurais با گیم‌پلی و گرافیک خارق العاده‌اش شما را در دنیای سامورایی‌های مرده ژاپن غرق خواهد کرد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید

به طور قطع می‌توان گفت سامورایی‌ها در کنار گلادیاتور‌ها و شوالیه‌ها جزو دسته‌ای از جنگ جویان تاریخی هستند که همیشه در مدیوم‌های گوناگون جذابیت خود را از دست نخواهند داد وبرای مخاطبان دوست‌داشتنی خواهند بود. حال No Triple-A Games بازی را به وجود آورده است که از هر لحاظ می‌توان آن را به دوستداران بازی‌های موبایل پیشنهاد داد. بازی داستان خاصی را دنبال نمی‌کند، اما شما به عنوان یک سامورایی وظیفه دارید که در یک دشت بسیار زیبا در برابر سربازان و دشمنان خود ایستادگی کنید. این ایستادگی به دفاع و حمله با شمشیر خود خلاصه می‌شود اما همین مسئله ساده در حین روبه‌رویی با حجم زیادی از دشمنان به امری کاملا تاکتیکال تبدیل می‌شود. هر ضربه یا هر دفاع اشتباه، ممکن است باعث کشته شدن شما و متعاقبا شروع دوباره بازی شود. دشمنان شما در این بازی با توجه به قدرت و استقامت‌شان به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند در نتیجه شما برای روبه‌رو شدن با باس‌ها (Boss) نیاز به برنامه و تکنیک دقیقی دارید چرا که گاهی اوقات باس‌های بازی کاملا تنها نیستند و از دشمنان رده پایین‌تر نیز در کنار خود برای کشتن شما استفاده می‌کنند.

glory ages 1

گذشته از همه‌ی این موضوعات مطمئنا اولین چیزی که به طرز اعجاب انگیزی توجه ما رو به خودش جلب می‌کند مسئله گرافیک بصری بی‌نظیر این بازی اندروید است که با محیط‌های توصیف نشدنی‌اش ما را به شدت جذب خود می‌کند. با این که محیط بازی به یک دشت با محدوده‌ای مشخص خلاصه می‌شود اما سازندگان این بازی برای جلوگیری از تکراری شدن این موضوع در هر ۱۰ پارت این بازی محیطی‌های متفاوت باگرافیکی خارق العاده طراحی کرده‌اند.

سیستم مبارزه و کنترل بازی شامل حمله با شمشیر، لگد، دفاع، جا‌خالی و Fury Bar (ستون خشم) می‌شود. شما برای از پا در آوردن هر یک از دشمنان‌تان با توجه به واقع‌گرایی مبارزات علاوه بر تاکتیک مناسب برای حمله باید مراقب وضعیت سلامت و انرژی (Stamina) خود نیز باشید. با هر بار جا‌خالی دادن یا لگد زدن به دشمنان‌تان مقداری از انرژی خود را از دست می‌دهید، این به آن معنا است که در صورت مدیریت نکردن اعمال کارکتر خود ممکن است مقدار زیادی انرژی را از دست دهید که متعاقبا باعث دو چندان شدن سختی مبارزات برای شما می‌شود. ستون سلامتی و انرژی در بالا سمت چپ صفحه به نمایش در می‌آید. در این بازی، تکنیک و سرعت عمل تنها نیمی از راه شما برای رسیدن به پیروزی است. دومین شرط اصلی برای پیشبرد مبارزات تجهیزات و سطح توانایی‌های شما خواهد بود این به آن معنا است که در صورت عدم توجه به  ارتقا تجهیزات از جمله سلاحی که در دست دارید، دشمنان شما با گذر زمان به مرور قوی‌تر خواهند شد و غلبه بر آن‌ّا سخت تر خواهد شد. شما در قسمت منو بازی می‌توانید از طریق ورود به بخش‌های سلاح (Weapon)، کارکتر (Character) و توانایی‌ها (Skills) با استفاده از تعداد سکه‌ای که با پایان هر مرحله به‌دست می آورید ظاهر و قابلیت‌های شخصیت خود را ارتقا و تغییر دهید.

glory ages 2

از قابلیت‌های دیگر بازی Glory Ages - Samurais می‌توان به تنوع حالت‌های بازی اشاره کرد. این بازی به دو بخش Parts (بخش‌ها) و Endless mode (حالت بی‌پایان) تقسیم می شود. در بخش Parts با ۱۰ قسمت رو‌به‌رو خواهید شد که هر کدام به ۱۰ بخش دیگر تقسیم می‌شوند، در این صورت شما با گذراندن ۱۰۰ مرحله می‌توانید این بخش را به پایان برسانید. همانگونه که کمی قبل‌تر هم اشاره کردم هر بخش در محیطی جداگانه با طراحی بسیار زیبایی اجرا خواهد شد که از تکراری شدن محیط بازی جلوگیری می‌کند. در حالت بی‌پایان یا همان Endless mode این فرصت را پیدا می‌کنید تا بدون هیچ وقفه‌ای مهارت‌های خود را بسنجید. در این حالت باید با استفاده از تکنیک‌های دقیق‌تر و تجهیزات قوی‌تر رکورد بالاتری را به جای بگذارید.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment