تازه های فناوری

سامسونگ به‌دنبال قابلیت Bright Night برای عکاسی بهتر در نور کم

جمعه, 10 فروردين 1403

سامسونگ برای عقب‌نیفتادن از رقبا در زمینه‌ی عکاسی موبایل، در پی بهبود عکاسی در نور کم برای گوشی‌های خود است.

 

به‌گزارش انجمن مشهور XDA-Developers، اطلاعات موجود در کدهای جدیدترین نسخه‌ی اندروید برای گلکسی نوت ۹ موسوم به اندروید ۹ (Pie) نشان می‌دهد سامسونگ (Samsung) درحال‌کار روی قابلیتی به‌نام Bright Night است تا امکان عکاسی باکیفیتِ دوربین موبایل را حتی در وضعیت نوری بسیار ضعیف فراهم کند.

هنوز اطلاعات دقیقی از این قابلیت جدید سامسونگ برای دوربین تلفن‌های هوشمند دردست نیست؛ اما با دقت به نام آن می‌توان حدس زد که اقدام تازه‌ی این تولیدکننده‌ی بزرگ کره‌ای پاسخی برای فناوری‌های Night Sightگوگل و Night Mode هواوی است که به‌سختی در پی افزایش توانایی‌های دنیای عکاسی موبایل برای محصولاتشان هستند و با این فناوری‌ها سعی می‌کنند کیفیت عکاسی با موبایل را در محیط‌های واقعا کم‌نور به‌طور چشمگیری بهبود دهند.

سامسونگ هیچ اطلاعی درباره‌ی زمان ارائه‌ی این ویژگی نداده است. باوجوداین، باتوجه‌به اینکه می‌دانیم پرچم‌دار بعدی سامسونگ با نام گلکسی اس 10 (Galaxy S10) تمرکز درخورتوجهی بر قابلیت‌های تصویربرداری خواهد داشت، وجود این قابلیت در این محصول بسیار موردانتظار است. افزون‌براین، شایعات نشان می‌دهند گلکسی اس 10 احتمالاً از شش دوربین بهره می‌برد و در سه‌ماهه‌ی اول سال میلادی آتی معرفی خواهد شد.

 
 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment