تازه های فناوری

سامسونگ همکاری با Supreme را دوباره بررسی خواهد کرد

جمعه, 31 فروردين 1403

جنجالی که بعد از اعلام همکاری بین دو برند Samsung و Supreme میان طرفدارانشان به‌پا شد، قرارداد میان آن‌ها را به‌تعلیق درآورد. 

سامسونگ (Samsung) در رویداد معرفی Galaxy A8 با اعلام احتمال همکاری‌اش با برند فشن Supreme بین طرفداران هر دو برند جنجال به‌پا کرد. سامسونگ جزئیاتی بیشتری از نحوه‌ی همکاری ارائه نداد و فقط اعلام کرد این دو برند قصد دارند در تولید نوعی گجت با یکدیگر همکاری داشته باشند. یکی از دلایل جنجالی‌شدن خبر این است که سامسونگ با نسخه‌ی شناخته‌شده و نیویورکی این برند قصد همکاری ندارد؛ بلکه با نسخه‌ی جعلی قانونی آن در ایتالیا که بخشی از حقوق معنوی را نادیده گرفته همکاری خواهد کرد.

برند Supreme نیویورک اجازه‌ی فروش و بازاریابی در چین، یعنی یکی از کشورهای پرمشتری‌ سامسونگ را ندارد. این درحالی ‌است که Supreme ایتالیا از این نظر مشکلی ندارد؛ اما سامسونگ در پی شکایت برخی طرفداران خود و Supreme نیویورک، این تصمیم را نهایی نکرده و درحال‌بررسی مجدد شرایط است.

لئو لاو، مدیر بازاریابی دیجیتال سامسونگ در چین، ابتدا یکی از طرفداران این مشارکت بود؛ اما بعد از انتقاد شدید از این تصمیم در ویبو، شبکه‌ی اجتماعی محبوب و مشابه توییتر در چین، سامسونگ به‌طور رسمی اعلام کرد این شرکت در‌حال‌ارزیابی مجدد شرایط همکاری است. او اعلام کرد:

سامسونگ‌الکترونیک اخیرا در رویداد معرفی Galaxy A8s اعلام کرده با Supreme ایتالیا در بازار چین همکاری خواهد کرد. در‌حال‌حاضر، مشغول ارزیابی مجدد شرایط همکاری هستیم و به‌خاطر ناراحتی ایجادشده عمیقا ناراحتیم.

هنوز حرکت بعدی سامسونگ مشخص نیست؛ اما این درس را به سایر برندها آموخت که درباره‌ی اهداف و تبلیغات با طرفداران خود شفاف باشند.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment