تازه های فناوری

آغاز به کار نخستین نمایشگاه ملی "فناوری‌های نوین روابط عمومی"در بازار موبایل ایران در کرمان

جمعه, 10 فروردين 1403

نخستین نمایشگاه ملی "فناوری‌های نوین روابط عمومی" در کرمان با حضور مسئولان استانی و شهری کرمان و نیز مدیران روابط عمومی چند کلانشهر کشور افتتاح شد.

سید مهران عالم‌زاده با اشاره به اینکه  رسالت روابط عمومی با توجه به اینکه در قرن ارتباطات قرار داریم باید تبیین شود. اطلاع‌یابی، اطلاع شناسی و در نهایت اطلاع رسانی وظیفه روابط عمومی‌ها است.

شهردار کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به تنوع گوشی‌های هوشمند و فضای اینترنت و انواع شبکه‌های اجتماعی ضرورت دارد برای ساختن به سمت رویکرد نوین در روابط عمومی از هر نوع فن آوری در این حوزه استفاده کنیم تا زمینه تعامل و اطلاع رسانی دوطرفه بین نهاد و مردم ایجاد شود و روابط عمومی فضای اثرگذار و اثرپذیری را برای دستگاه‌ها فراهم کند.

عالم زاده اظهار کرد: شهرداری‌ قطعا یکی از دستگاه‌هایی که در تمام حوزه‌ها از جمله ساخت و ساز، عمرانی، خدماتی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بهداشتی و... باید کار کند و با تمامی اقشار جامعه در ابعاد مختلف سر و کار داشته باشد، بنابراین لازم است این نهاد ضریب نفوذ خود را میان مردم زیاد کند و از نظرات آنها در اداره امور شهر بهره‌مند شود، این مهم محقق نخواهد شد مگر با ایجاد روابط عمومی‌ای که از فناوری‌های نوین استفاده کند.

این نمایشگاه که از ۱۲ دی‌ماه به مدت سه روز و در بازار موبایل ایران در کرمان برگزار می‌شود.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment