تازه های فناوری

لپ تاپ سوییفت 7 ایسر 2019 با حاشیه‌ های باریک و سخت‌ افزار قوی معرفی شد

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

مدل ۲۰۱۹ لپ‌ تاپ سوییفت ۷ ایسر با نمایشگری با حاشیه‌ی باریک و شانزده گیگابایت رم و پردازنده‌ی نسل‌هشتمی اینتل معرفی شد.

ایسر سال گذشته در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2018، با رونمایی رسمی مدل ۲۰۱۸ لپ‌تاپ سوییفت ۷ توجهات را به‌خود جلب کرد. این شرکت ساعاتی پیش این لپ‌تاپ را با نمایشگری تقریبا بدون‌حاشیه و سخت‌افزار مناسب به‌روزرسانی کرد.

لپ‌تاپ ۱۴اینچی Acer Swift 7 2019 نسبت نمایشگر به بدنه‌ی خارق‌العاده‌ی ۹۲درصد دارد و در نگاه اول، حاشیه‌های کنار نمایشگر این دستگاه به‌راحتی دیده نمی‌شوند.

سوییفت 7 ایسر 2019 / Acer Swift 7 2019

کم‌کردن حاشیه‌های کنار نمایشگر باعث شده لپ‌تاپ سوییفت ۷ جمع‌و‌جور‌تر از نسل قبلی باشد. مدل ۲۰۱۹ سوییفت ۷ ایسر به‌لطف داشتن طول و عرض به‌ترتیب ۱۲.۵ و ۷.۵اینچی، ضخامت کمتر از یک سانتی‌متر و همچنین وزن زیر ۹۰۰گرمی، یکی از لپ‌تاپ‌های سبک و حمل‌شدنی دنیا به‌شمار می‌آید.

از بین دیگر مشخصات فنی مربوط به این لپ‌تاپ، نمایشگر لمسی ۱۴اینچی IPS با وضوح ۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل است. این نمایشگر ضمن بهره‌مندی از روشنایی ۳۰۰ نیت، گسترده‌ی رنگی sRGB را به‌طور کامل پوشش می‌دهد. 

سوییفت 7 ایسر 2019 / Acer Swift 7 2019

سوییفت ۷ ایسر مدل ۲۰۱۹ از پردازنده‌ی نسل‌هشتمی Core i7-8500Y اینتل به‌عنوان قلب تپنده‌ و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از نوع PCIe SSD و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌گیرد. شایان ذکر است عمر باتری این محصول حدودا دَه ساعت است.

لپ‌تاپ جدید ایسر دو درگاه USB Type-C با پشتیبانی از تاندربولت ۳ و Displayport 1.2. Wireless خواهد داشت و از بلوتوث نسخه‌ی ۵ پشتیبانی خواهد کرد. درضمن، حسگر اثرانگشت با دکمه‌ی پاور این لپ‌تاپ به‌منظور استفاده از سیستم احرازهویت ویندوز هلو یکپارچه‌سازی شده است. وب‌کم این لپ‌تاپ در داخل یکی از دکمه‌های روی کیبورد جای گرفته که با ضربه زدن روی آن، به‌صورت کشویی بالا می‌آید.

سوییفت 7 ایسر 2019 / Acer Swift 7 2019

 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment