تازه های فناوری

مشخصات باتری گلکسی اس 10 نسخه 5G و گوشی تاشدنی گلکسی F فاش شد

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

گزارش‌های جدید درباره‌ی گوشی‌های آتی سامسونگ، اکنون ظرفیت‌ باتری آن‌ها را مشخص می‌کنند.

زمان چندان زیادی به معرفی محصولات آتی سامسونگ نمانده و تاکنون نیز اخبار و شایعات فراوانی پیرامونگلکسی اس 10 و گوشی تاشدنی این شرکت با نام احتمالی Galaxy F یا Galaxy Fold شنیده‌ایم؛ اما اکنون نوبت به ظرفیت باتری محصولات یادشده رسیده است تا در شایعات و گمانه‌زنی‌ها گوناگون به آن‌ها پرداخته شود.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که سامسونگ در گوشی تاشدنی خود به یک باتری بسنده نکرده و در هر یک از دو قسمت این دستگاه، یک باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی قرار داده‌ است؛ در حالی که طبق اخبار پیشین، برادر کوچک‌تر گلکسی اس 10 که احتمالاً گلکسی اس 10 لایت یا Galaxy S10 E نام خواهد داشت تنها میزبان یکی از این باتری‌ها خواهد بود.

باتری گلکسی تاشدنی / galaxy fold battery

از سویی دیگر، نسخه‌ی 5G گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 نیز از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهد کرد که این باتری احتمالاً به‌دلیل پایین نگه داشتن هزینه‌های ساخت برای سامسونگ، با باتری محصولات آتی گلکسی M20 و M30 یکی خواهدبود.

بدین ترتیب می‌توان گفت که تا این لحظه اطلاعات تقریباً کاملی از محصولات مهم آینده‌ی سامسونگ منتشر شده‌ و شایعات، حتی گوشه‌ای از این دستگاه‌ها را تنها نگذاشته‌ است! نظر شما در مورد پرچمداران آتی سامسونگ چیست؟ از خانواده S سامسونگ که احتمالاً و برای اولین‌بار، دوربین سلفی را به‌عنوان حفره‌ای در نمایشگر خود خواهد دید، تا گوشی تاشدنی‌ کره‌ای‌ها که مدت‌ها است ذهن علاقه‌مندان را به سوی خود منعطف کرده است.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment