تازه های فناوری

طراحی هواوی پی 30 و پی 30 پرو توسط اسپیگن فاش شد

چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

تصاویر منتشرشده از قاب‌های اسپیگن برای گوشی‌های هواوی پی 30 و هواوی پی 30 پرو، زبان طراحی این دو گوشی موردانتظار را برملا می‌کنند.

در آستانه‌ی برگزاری MWC 2019 هستیم و شنیده‌ها حاکی از آنند که هواوی قصد دارد حضور پررنگی در این همایش بزرگ داشته باشد. یکی از موردانتظارترین اتفاقات کنفرانس مطبوعاتی هواوی در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۱۹، به رونمایی احتمالی از گوشی‌های پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو بر می‌گردد. 

درحالی که بیش از یک ماه از انتشار تصویر منتسب‌به پنل پشتی محصولات موردبحث توسط اُلیکسار می‌گذرد، یک شرکت دیگر که در حوزه‌ی قاب گوشی‌ها فعالیت می‌کند، با انتشار تصاویری جدید ضمن تأیید طراحی پنل پشتی هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو، ظاهر کلی پنل جلویی این دستگاه‌ها را نیز مشخص کرده است.

اسپیگن که شرکتی نام‌آشنا است و در حوزه‌ی قاب و کاور گوشی فعالیت می‌کند، ساعاتی پیش تصاویری از پنج قاب برای پرچمداران موردانتظار هواوی به‌اشتراک گذاشت.

طبق این تصاویر، گوشی Huawei P30 Pro قرار است دارای چهار دوربین اصلی با آرایش عمودی در پنل پشتی خود باشد، همچنین در سمت راست این دوربین، فلاش دوگانه‌ی LED به‌چشم می‌خورد. از طرفی، هواوی پی ۳۰ معمولی دارای سه‌دوربین اصلی با آرایش عمودی خواهد بود؛ به‌علاوه، فلاش دستگاه، در بخش پایینی دوربین جای خواهد داشت.

قاب اسپیگن هواوی پی 30 / Huawei P30 Spigen Case

در بخش بالایی نمایشگر این دستگاه‌‌ها شاهد بریدگی کوچکی به‌فرم قطره هستیم (شبیه هواوی میت ۲۰ و هواوی میت ۲۰ ایکس)، همچنین در بخش پایینی نمایشگر، حاشیه‌ی به‌نسبت اندکی دیده می‌شود که می‌تواند مورداستقبال قرار گیرد.

نکته‌ی جالب‌توجه دیگر اینکه با نگاهی به نمایشگر پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو در این تصاویر، تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۱۹ (۸ فروردین ۱۳۹۸) دیده می‌شود. گفتنی است که روز گذشته هواوی به‌صورت رسمی اعلام کرد گوشی‌های سری P30 در اواخر ماه مارس در شهر پاریس رونمایی خواهند شد. این یعنی احتمالا بیست و هشتم مارس، همان تاریخ پرده‌برداری رسمی از این گوشی‌ها است.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment