تازه های فناوری

تودیع و معارفه در بازارهای مبل و موبایل ایران

چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

مراسم تودیع و معارفه در بازارهای مبل و موبایل ایران با حضور مدیر مراکز تجاری گروه سرمایه گذاری تات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازارهای مبل و موبایل ایران، پنجشنبه 18 بهمن ماه، مراسم تودیع و معارفه مدیران بازارهای مبل و موبایل ایران با حضور مدیر مراکز تجاری گروه سرمایه گذاری تات، مدیران و جمعی از کارکنان این مجموعه های تجاری در سالن همایش بازار مبل شماره ۳ برگزار شد.

در این نشست صمیمی، کیوان اقبالیان مدیر مراکز تجاری گروه سرمایه تات با اشاره به حرکت بازارهای مبل و موبایل در راستای مشتری مداری و تکریم شهروندان، از زحمات و تلاشهای صادقانه سعید فرهادی و قهرمان قزلباش مدیران سابق بازارهای مبل و موبایل تشکر و برای آنها در جایگاه جدیدشان آرزوی موفقیت کرد.

وی در ادامه و طی احکامی جداگانه محمدرضا فراهانی را به عنوان مدیر اجرایی و بهزاد نصیری را به عنوان معاون بازار موبایل شماره یک منصوب کرد.

همچنین محرم میرزایی به عنوان مدیر اجرایی بازار موبایل شماره ۲ و علی مرادی به عنوان مدیر اجرایی بازار مبل شماره ۳ منصوب شدند.

در پایان مراسم اقبالیان با اشاره به ایام ا... دهه فجر و گذشت 4 دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، توجه به خط مشی های مشخص شده در سیاست گذاری کلان بازارها، ارتقا کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و جلب رضایت آنان را از همه مدیران و کارکنان بازارهای مبل و موبایل ایران خواستار شد.117.jpg115.jpg116.jpg

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment