تازه های فناوری

ال‌جی G8 از صفحه‌نمایش اولد خود برای پخش صدا استفاده می‌کند

سه شنبه, 29 اسفند 1402

با نزدیک‌شدن به کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۹، خبر‌های بیشتری از محصولاتی منتشر می‌شود که قرار است در آن معرفی شوند.

 

با وجود اینکه تقریبا با تمام ویژگی‌های ظاهری پرچم‌دار بعدی ال‌جی آشنا شده‌ایم؛ اما هنوز اطلاعات زیادی هستند که باید درباره‌ی گوشی G8 ThinQ بدانیم. ال‌جی نیز آهسته‌آهسته این اطلاعات را منتشر می‌کند تا زمان معرفی این گوشی در کنگره‌جهانی موبایل ۲۰۱۹ در بارسلونا فرابرسد. امشب، ال‌جی اطلاعاتی درباره‌ی ویژگی‌های صوتی این دستگاه منتشر کرده که به استفاده از فناوری Crystal Sound OLED در این گوشی هوشمند اشاره می‌کند. این فناوری، مشابه فناوری توسعه‌یافته‌ی ال‌جی است که در تلویزیون‌های سونی آن را دیده بودیم. این فناوری با به‌لرزش درآوردن صفحه‌نمایش، صدا تولید می‌کند که این کار تأثیر زیادی بر افزایش حجم صدا می‌گذارد و صدایی واضح و شفاف ارائه می‌دهد. به‌نظر می‌رسد ویوو نیز در گوشی تمام‌شیشه‌ای خود از فناوری مشابه این استفاده کرده است. 

البته این به آن معنا نیست که صفحه‌نمایش گوشی مدام در‌حال‌لرزش است. به‌هر‌حال، همان‌طورکه ال‌جی توضیح داده، این گوشی در حالت بلندگو صدا را به‌کمک بلندگو‌ی موجود در پایین صفحه پخش می‌کند و قابلیت پخش صدا در دو کانال را به‌کمک بلندگو‌‌ی موجود در بالای صفحه‌نمایش دارد.

LG G8/ جی 8

از ویژگی‌های صوتی دیگری که در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا آن‌ها را در این گوشی تجربه خواهیم کرد، پشتیبانی از شبیه‌ساز Surround ۷.۱ با استفاده از DTS:X یا بدون استفاده از هدفون و بلندگو‌های Boombox است که از فضای خالی داخل گوشی به‌عنوان اتاق رزونانس برای پرکردن صدا استفاده می‌کنند.

همچنین، این گوشی هوشمند ال‌جی از صدای کد‌گذاری‌شده‌ی Master Quality Authenticated یا به‌اختصار MQA به‌وسیله‌ی Tidal و قابلیت Hi-Fi Quad DAC پشتیبانی می‌کند. 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment