تازه های فناوری

گلکسی M30 با نمایشگر سوپر امولد و دوربین سه‌گانه معرفی می‌شود

سه شنبه, 29 اسفند 1402

گوشی هوشمند گلکسی M30 سامسونگ با نمایشگر Super AMOLED، دوربین سه‌گانه و البته با قیمتی بسیار مناسب به بازار عرضه خواهد شد. 

 

ماه گذشته‌ی میلادی، سامسونگ گوشی‌های هوشمند گلکسی M10 و M20 سامسونگ را برای عرضه در بازار هند رونمایی کرد. فروش هر دو گوشی هوشمند از هفته‌ی گذشته در بازار هند آغاز شده است. بی‌شک طبق روال معمول، منتقدان انتقادهای خود را در مورد این دو گوشی هوشمند نیز مطرح می‌کنند. 

از زمان رونمایی این دو دستگاه جدید سامسونگ، گلکسی M20 به برخی دیگر از بازارهای جهانی نیز راه پیدا کرده است. به‌‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد ندارد نفسی تازه کند و با فاصله‌ی بیشتری گوشی‌های هوشمند بعدی از سری گلکسی M را به بازار معرفی کند. انتظار می‌رود باید منتظر گلکسی M30، گوشی هوشمند بعدی سامسونگ از این سری در ماه جاری میلادی باشیم.

همان‌طور که از شماره‌ی مدل گوشی هم مشهود است، گلکسی ام ۳۰ مدل بالاتری نسبت به گلکسی ام ۲۰ خواهد بود؛ هرچند برخی مشخصات هر دو دستگاه مشابه خواهد بود. گلکسی ام ۳۰ از نظر دوربین و نمایشگر نسبت به گلکسی ام ۲۰ ارتقا یافته است. براساس گزارش IANS، سامسونگ قصد دارد گلکسی ام ۳۰ را با نمایشگر Super AMOLED به بازار عرضه کند. پیشتر گوشی‌های هوشمند گلکسی M10 و گلکسی ام ۲۰ با نمایشگر TFT معرفی شدند. همچنین براساس گزارش مذکور، درحالی‌که گلکسی ام ۲۰ با دوربین دوگانه رونمایی شد، گلکسی ام ۳۰ از دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد.

گلکسی M30 با قیمت فوق‌العاده مناسبی معرفی خواهد شد

گلکسی M30 نیز همانند گلکسی ام ۲۰ از تراشه‌ی اکسینوس ۷۹۰۴، نمایشگر Infinity-V و باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد. پیشتر نیز گفته شده بود که گلکسی M30 سامسونگ باتری عظیم 5 هزار میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت. البته در نظر داشته باشید که مشخصات مطرح‌شده مستندات مربوط به مشخصات دستگاه است و باید ببینیم در عمل گوشی هوشمند جدید چه تفاوتی با مدل قبلی‌تر خودش دارد. براساس گزارش منتشرشده‌ از سوی IANS، گلکسی ام ۳۰ در دو مدل یکی با حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴گیگابایتی و مدل دیگر با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با شروع قیمت ۲۱۰ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اگر سامسونگ در عمل بتواند گوشی هوشمند گلکسی ام ۳۰ با حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت را با قیمت مطرح‌شده به بازار عرضه کند، واقعا کار بزرگی انجام داده است. چنین مدل قیمت‌گذاری واقعا غیرمنتظره خواهد بود. اما فراموش نکنیم که قصد سامسونگ از عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی M رقابت با گوشی های هوشمند چینی با قیمت پایین در بازار هند بود. ظاهرا غول فناوری کره‌ای کمر همت بسته است گوی رقابت را از چینی‌ها در بازار هند برباید.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment