تازه های فناوری

شیائومی استفاده از اسنپدراگون 855 را در می 9 تایید کرد

سه شنبه, 29 اسفند 1402

شیائومی امروز به‌طور رسمی تأیید کرد که در نسل بعدی پرچم‌دار خود یا همان می ۹ از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده خواهد کرد.

گوشی هوشمند  می 9 شیائومی، در تاریخ اول اسفند و همزمان با گلکسی اس ۱۰ سامسونگ، معرفی خواهد شد و این یعنی دو شرکت مبارزه سختی در پیش دارند، به همین دلیل شیائومی جزییات مربوط‌به پرچم‌دار خود را به تدریج منتشر می‌کند تا کاربران را به سمت آن جذب کند.

آخرین اطلاعات تأییدشده‌ی این گوشی که توسط ژیانگ وانگ، یکی از مدیران شیائومی منتشر شده؛ به استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ در این گوشی هوشمند اشاره می‌کند، که این نتیجه همکاری‌های نزدیک دو شرکت کوالکامو شیائومی بوده و به کمک مرکز تحقیق و توسعه این شرکت در ایالات متحده صورت گرفته است.

استفاده از آرایش ۴+۳+۱ هسته‌ی پردازشی در اسنپدراگون ۸۵۵ بهبود عملکرد ۴۵ درصدی را نسبت به اسنپدراگون ۸۴۵ وعده می‌دهد. عملکرد پردازنده گرافیکی نیز ۲۰ درصد تقویت شده است. واحد‌های مهم هوش مصنوعی نیز تا ۳ برابر عملکرد بهتری دارند. این تراشه بهبود‌های دیگری مانند پشتیبانی از وای‌فای ۶، HDR ۱۰ پلاس و ثبت ویدئو‌های 4K با نرخ ۶۰ فریم را دارد.

نتایج اولیه GeekBench نشان می‌دهد که می ۹ به‌طور قابل ملاحظه‌ای سریع‌تر از نسل قبلی خود خواهد بود و همچنین نتایج انتوتو منتشرشده توسط شیائومی، حتی احتمال بهبود عملکرد بیشتر از ۴۵ درصد را نیز می‌دهد. اطلاعات و تصاویر رسمی دیگری نیز از این گوشی منتشر شده است که قسمت پشتی این دستگاه و دوربین شگفت‌انگیز ۴۸ مگا‌پیکسلی آن را با سه لنز و تصاویر ثبت‌شده فوق‌العاده با آن نشان می‌دهد.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment