تازه های فناوری

اوپو F11 پرو با دوربین سلفی کشویی به‌زودی رونمایی می‌شود

سه شنبه, 29 اسفند 1402

اوپو ساعاتی پیش به‌صورت رسمی اعلام کرد که به‌زودی گوشی هوشمند F11 پرو را که از یک دوربین سلفی کشویی بهره می‌برد، رونمایی می‌کند.

 

اوپو از مدتی پیش، صحبت کردن در مورد برخی ویژگی‌های گوشی موردانتظار F11 پرو را آغاز کرده است و هر بار چیز جدیدی از آن رو می‌کند. این شرکت چینی ساعاتی پیش تأیید کرد که Oppo F11 Pro از دوربین سلفی کشویی بهره خواهد گرفت تا از این طریق دارای نسبت نمایشگر به بدنه‌ی کمتری نسبت به رقبا باشد. 

دوربین سلفی اف ۱۱ پرو برخلاف آنچه پیشتر در دستگاه‌هایی نظیر ویوو نکس اس دیده بودیم، در قسمت میانی بخش بالای گوشی جای گرفته است تا از این طریق ظاهر بهتری داشته باشد. 

در پنل پشتی دستگاه از دوربین دوگانه به‌‌همراه حسگر اثر انگشت و البته لوگوی اوپو به‌فرم عمودی استفاده شده است؛ مورد مهم دیگری که در بخش پشتی اف ۱۱ پرو دیده می‌شود و شاید حضور آن چندان ضروری نبود، عبارت Designed by Oppo است. این عبارت در گوشی موردبحث، بیشتر به سمت مرکز متمایل شده است.

 

گوشیِ به‌نمایش‌درآمده در ویدیوی دوم، دارای رنگ گرادیانی بسیار جذابی است که با تغییر زاویه، از آبی به بنفش تغییررنگ می‌دهد و جلوه‌ی زیبایی را ایجاد می‌کند. از طرفی، پیش‌بینی می‌شود که اوپو در این دستگاه از حسگری ۴۸ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی استفاده کرده باشد؛ البته فعلا مشخص نیست که این حسگر متعلق بهسامسونگ (GM1) است یا سونی (IMX586). در کنار این موارد، فعلا نمی‌توان به پیش‌بینی مواردی مثل قیمت گوشی جدید اوپو پرداخت.

 

 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment