تازه های فناوری

زد تی ای گوشی اکسون جدید و پرچمدار 5G خود را در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌‌‌کند

سه شنبه, 29 اسفند 1402

زد‌تی‌ای قصد دارد در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۹ بارسلونا، گوشی هوشمند جدیدی از سری اکسون را به‌همراه اولین پرچم‌دار 5G خود رسما معرفی کند.

تخفیفان
تنها یک هفته به آغاز کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۹ باقی‌ مانده و شرکت‌های مختلف تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند برای این رویداد بزرگ برنامه‌های مختلفی دنبال می‌کنند. بی‌شک کنگره‌ی جهانی موبایل یکی از رویدادهای بزرگ‌ سالیانه در صنعت گوشی‌های هوشمند است. در فهرست رویدادهای رونمایی، نام شرکت‌های مختلفی دیده می‌شود. براساس آخرین اخبار، ظاهرا زد‌تی‌ای نیز به این فهرست اضافه شده است.

مقاله‌های مرتبط:
پتنت جدید ZTE خبر از گوشی هوشمند تاشدنی می‌دهد
دولت ژاپن خرید تجهیزات از هواوی و ZTE را ممنوع می‌کند
زد‌تی‌ای قصد دارد ۲۵ فوریه (برابر با ۶اسفند) در بارسلونا، کنفرانسی مطبوعاتی برگزار کند. این موضوع در شبکه‌ی چینی ویبو اطلاع‌رسانی شده است. هنوز مشخص نیست زد‌تی‌ای در کنگره‌‌ی جهانی موبایل می‌خواهد گوشی هوشمندی معرفی کند یا باید منتظر رونمایی دو دستگاه متفاوت باشیم. بااین‌حال، براساس آخرین خبرها به‌نظر می‌رسد باید منتظر گوشی هوشمند اکسون جدید و پرچم‌دار 5G باشیم. این احتمال وجود دارد زد‌تی‌ای، تنها یک گوشی هوشمند از سری اکسون معرفی کند که قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی اینترنت پرسرعت 5G را داشته باشد. همچنین، احتمال دیگری هم وجود دارد و ممکن است زد‌تی‌ای یک گوشی هوشمند اکسون جدید و یک گوشی هوشمند دیگر با قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G معرفی کند.

درهرصورت، کاربرانی که به محصولات برد زد‌تی‌ای علاقه‌مندند، بسیار مشتاق‌اند بدانند این شرکت با چه محصولاتی در کنگره‌ی جهانی موبایل حاضر خواهد شد. سال گذشته‌، زد‌تی‌ای به‌دلیل تحریم‌های آمریکا و ممنوعیت موقت واردات، دچار زیان‌دهی مالی شدیدی شد تا جایی‌که تا مرز ورشکستگی پیش رفت. باوجوداین، توانست در سه‌ماهه‌‌ی سوم سال گذشته‌ و پس از رفع تحریم‌های آمریکا سود مالی چشمگیری کسب کند. در جریان نمایشگاه IFA‌ برلین، اکسون ۹ پرو، نخستین گوشی ZTE پس از تحریم‌های آمریکا، معرفی شد. زد‌تی‌ای گوشی هوشمند با قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای با پشتیبانی یکی از اپراتورهای تلفن همراه به بازار عرضه کرد.

انتظار نمی‌رود زد‌تی‌ای پرچم‌دار 5G خود را با پشتیبانی یکی از اپراتورهای تلفن‌همراه آمریکایی به بازار عرضه کند؛ اما اگر این گوشی هوشمند در کنگره‌ی جهانی موبایل معرفی شود، انتظار می‌رود در بازارهای اروپایی دردسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. خبرهای غیررسمی و شایعه‌های منتشرشده از حضور دستگاهی از این برند در بنچمارک خبر می‌دهد. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این گوشی هوشمند اکسون ۱۰ پرو زد‌تی‌ای خواهد بود که با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ رونمایی خواهد شد.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment